Grattis NilssonHarHund!

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
Röde

Grattis NilssonHarHund!

Inlägg av Röde »

Grattis!

Inte illa att få sina modeller uppvisade på GWs egen hemsida...

http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =14300126a

Stort, stort grattis från lilla mig!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Re: Grattis Nilssonharhund!

Inlägg av NilssonHarHund »

Tack Roger.

Numera råkar jag förvisso vara en del av teamet som bygger GW:s hemsida/webbutik, så min bloggförfattande kollega behövde bara vända lite på kontorsstolen att be om att få låna dem till bloggen. De står i en monter sisådär fyra meter från hans skrivbord.

Blom

Re: Grattis NilssonHarHund!

Inlägg av Blom »

Grattis iallafall :D
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Inlägg av NilssonHarHund »

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

NilssonHarHund skrev:Tack Roger.

Numera råkar jag förvisso vara en del av teamet som bygger GW:s hemsida/webbutik, så min bloggförfattande kollega behövde bara vända lite på kontorsstolen att be om att få låna dem till bloggen. De står i en monter sisådär fyra meter från hans skrivbord.
Ännu mera grattis dårå... Leka på jobbet... mummel, mummel... :D
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

NilssonHarHund skrev:Tack Roger.

Jaha, men då blir det fan inga gratulationer! Värre svågerpolitk än i Göteborgs kommunfullmäktige!

Skämt åsido, jättekul och grattis :)

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Röde skrev:Leka på jobbet... mummel, mummel... :D
Vissa har det bra. Går jag 10 meter bort från min maskin och snackar 2 minuter med en kollega får jag sneda blickar.. :roll:

Får man personalrabatt om man jobbar på GW? Isf måste jag ansöka om jobb. :D

paintner

Inlägg av paintner »

evr skrev:Går jag 10 meter bort från min maskin och snackar 2 minuter med en kollega får jag sneda blickar.. :roll
den värsta typen av arbetsgivare. de som inte förstår att lite småavbrott på det viset ökar produktionen och inte tvärt om.
- black templars @ time of ending -

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Grattis!
Alltid lika tjusigt.

Min förra arbetsgivare ansåg att sitta ner gjorde bara lata människor så stolar fick endast existera i lunchrummet.
På mitt kontor fick jag stå upp när jag behövde vara där. Chefen själv satt dock nästan jämnt i sin jävla svindyra ergonomistol.

Fan va jag blev glad över att vara arbetslös nu:D lite offtopic, grattis igen!=)

Yautja

Inlägg av Yautja »

NilssonHarHund skrev:Numera råkar jag förvisso vara en del av teamet som bygger GW:s hemsida/webbutik, så min bloggförfattande kollega behövde bara vända lite på kontorsstolen att be om att få låna dem till bloggen. De står i en monter sisådär fyra meter från hans skrivbord.
Det diskuterades på Warseer om baserna på eldarerna på bilderna i mitten (till höger) basilicabitz som det står i artikeln utan baser från microart studios http://www.shop.microartstudio.com/temp ... cPath=3_27

Är detta en medveten felskrivning för att få med bilderna på GWs hemsida :mrgreen:
Jag utgår ifrån att det inte hade bjudits på gratisreklam åt Microart annars :mrgreen:
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Skriv svar