Grattis NilssonHarHund!
Grattis NilssonHarHund!
Grattis!
Inte illa att få sina modeller uppvisade på GWs egen hemsida...
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =14300126a
Stort, stort grattis från lilla mig!
Inte illa att få sina modeller uppvisade på GWs egen hemsida...
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =14300126a
Stort, stort grattis från lilla mig!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- NilssonHarHund
Re: Grattis Nilssonharhund!
Tack Roger.
Numera råkar jag förvisso vara en del av teamet som bygger GW:s hemsida/webbutik, så min bloggförfattande kollega behövde bara vända lite på kontorsstolen att be om att få låna dem till bloggen. De står i en monter sisådär fyra meter från hans skrivbord.
Numera råkar jag förvisso vara en del av teamet som bygger GW:s hemsida/webbutik, så min bloggförfattande kollega behövde bara vända lite på kontorsstolen att be om att få låna dem till bloggen. De står i en monter sisådär fyra meter från hans skrivbord.
- NilssonHarHund
Ännu mera grattis dårå... Leka på jobbet... mummel, mummel...NilssonHarHund skrev:Tack Roger.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Silversixx
Jaha, men då blir det fan inga gratulationer! Värre svågerpolitk än i Göteborgs kommunfullmäktige!NilssonHarHund skrev:Tack Roger.
Skämt åsido, jättekul och grattis
Vissa har det bra. Går jag 10 meter bort från min maskin och snackar 2 minuter med en kollega får jag sneda blickar..Röde skrev:Leka på jobbet... mummel, mummel...
Får man personalrabatt om man jobbar på GW? Isf måste jag ansöka om jobb.
den värsta typen av arbetsgivare. de som inte förstår att lite småavbrott på det viset ökar produktionen och inte tvärt om.evr skrev:Går jag 10 meter bort från min maskin och snackar 2 minuter med en kollega får jag sneda blickar.. :roll
- black templars @ time of ending -
Re: Grattis NilssonHarHund!
Grattis!
Alltid lika tjusigt.
Min förra arbetsgivare ansåg att sitta ner gjorde bara lata människor så stolar fick endast existera i lunchrummet.
På mitt kontor fick jag stå upp när jag behövde vara där. Chefen själv satt dock nästan jämnt i sin jävla svindyra ergonomistol.
Fan va jag blev glad över att vara arbetslös nu:D lite offtopic, grattis igen!=)
Alltid lika tjusigt.
Min förra arbetsgivare ansåg att sitta ner gjorde bara lata människor så stolar fick endast existera i lunchrummet.
På mitt kontor fick jag stå upp när jag behövde vara där. Chefen själv satt dock nästan jämnt i sin jävla svindyra ergonomistol.
Fan va jag blev glad över att vara arbetslös nu:D lite offtopic, grattis igen!=)
Det diskuterades på Warseer om baserna på eldarerna på bilderna i mitten (till höger) basilicabitz som det står i artikeln utan baser från microart studios http://www.shop.microartstudio.com/temp ... cPath=3_27NilssonHarHund skrev:Numera råkar jag förvisso vara en del av teamet som bygger GW:s hemsida/webbutik, så min bloggförfattande kollega behövde bara vända lite på kontorsstolen att be om att få låna dem till bloggen. De står i en monter sisådär fyra meter från hans skrivbord.
Är detta en medveten felskrivning för att få med bilderna på GWs hemsida
Jag utgår ifrån att det inte hade bjudits på gratisreklam åt Microart annars
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...