"sometimes... the smallest things can make the biggest impacts.."
jag kom hem rätt trött efter en onödigt lång arbetsdag och såg att det här väntade på mig:

genast känns denna tisdag lite bättre.

Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
"It is known.."Flogger skrev:Den där inken är så jävla bra!
Jag har aldrig använt Vallejos, så jag kan inte riktigt jämföra. Dock så slutade GW producera mästerverket Devlan mud för ett tag sedan och det visade sig att Strong tone var en perfekt ersättare. Kanske en petitess i sammanhanget men jag gillar även att det är en "klämflaska" man kan klämma ut lite färg i taget med.MITTZ skrev:Vad är bättre med den inken jmf med GWs lr Vallejos?
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Det står en Land Raider i "målningskön" så... stay tuned.Nurgle skrev:Army painters washes är grymma! Har köpt deras senaste för zombicide i orange o nån slags spyturkos. Dock inte haft anledning att prova dem än.
Kul o läsa dina projekt hoppas på landraiderbilder framgent. Den är så maffig