Hej
Någon som vet vart man kan få tag i stenciler för att kunna airbrusha imperieörnar, siffror och liknande. Jag hittade någongång en firma som skar ut stenciler men själva mallen har jag inte en susning om vart man kan hitta den. Någon som vet?
Stenciler
-
katzenjammer
Re: Stenciler
Vet inget om det du frågar om tyvärr. Själv hade jag provat att skriva ut dem på overheadpapper och använt det. I mitt huvud borde det fungera på platta ytor. Alternativt hitta något man kan använda som stämpel, i stil med ett hyffsat hårt suddgum.
sista förslaget känns kanske lite väl potatistryck, men det känns inte helt omöjligt att det faktiskt fungerar.
sista förslaget känns kanske lite väl potatistryck, men det känns inte helt omöjligt att det faktiskt fungerar.
Flesh is a design fault
-
katzenjammer
Ska pröva vid tillfälle. Vill gärna få till något som går att återanvända. Tackar s mycket men kan inte lova några bilder på en stund.
Här finns ett par typsnitt som kanske går att använda: http://rooksnest.tripod.com/40Kvariants/fonts.htm
Annars går det nog att googla till sig fler.
Annars går det nog att googla till sig fler.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
becon är ganska roligt.
- Lottomannen
Det finns något som heter schablonplast, som man kan skära ut egna mallar i och återanvända utan problem. Kolla med din lokala pyssel/hobby-butik. Typ Panduro eller scrapbookingbutiker brukar vara bra på sånt.
Scapbookingfansen är också en jättebra källa till andra pysseltrix. Plus att dom är många gånger ännu nördigare än vad vi är med material, lim och sånt.^^
Scapbookingfansen är också en jättebra källa till andra pysseltrix. Plus att dom är många gånger ännu nördigare än vad vi är med material, lim och sånt.^^
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K