Imperial fist nya tag!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
lysandestolpe

Re: Imperial fist nya tag!

Inlägg av lysandestolpe »

Lord på Thunderbear

WIP

Bild
Bild
Bild

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

Skittuff!

Thunderwolves öppnar verkligen upp för roliga, alternativa och högst kreativa skapelser. Dessutom är de väldigt bra :)

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Håll i hatten! Nu skall jag klaga igen :)
Allt var typ bra som vanligt, förutom pose:n på björnen.
Den där skall väl stå på plan mark egentligen? Nu ser det ut som att den står i liten nedförsbacke typ. Då ser björnen och hela modellen framtung ut.... Men det kanske bara är jag som är framtung, chipstuttarna har börjat växa igen :p

Användarvisningsbild
The Gretchin

Inlägg av The Gretchin »

Men björnen förbereder sig för ett gigantiskt hopp rakt ner i striden, det är därför han tar sats med frambenen (typ) :lol:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

lysandestolpe

Re:

Inlägg av lysandestolpe »

xdanskx skrev:Håll i hatten! Nu skall jag klaga igen :)
Allt var typ bra som vanligt, förutom pose:n på björnen.
Den där skall väl stå på plan mark egentligen? Nu ser det ut som att den står i liten nedförsbacke typ. Då ser björnen och hela modellen framtung ut.... Men det kanske bara är jag som är framtung, chipstuttarna har börjat växa igen :p

Tack Lurräven! Du har helt rätt!

@ Herr Björn "följer strömmen" Nielsen som vill att alla figurer ska stå i sin vanliga "Heroiska uppåtpose" med fladdrande cape.

Jag ville vara lite alternativ eftersom alla stillastående "thunderdjur" för det mesta står i uppåtpose på en klippe eller en stan eller något.

Min ska minsan luta sig nedåt mot de stackars guardsmen som ska få känna dess blixtilska!

Sådeså! :)

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Imperial Fist Thunder Wolves? Fan vad synd på ett annars tufft projekt. :(
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Måste säga att de va trist att de fina gula imperial fists blev space wolves.... men i ärlighetens namn resonerar jag så här.

Vad vill jag helst möta, skitfina gula wysiwyg space wolves eller en uppsjö av fula grå sogiga spacewolves, de gula anyday... å då vill jag inte att mathias gunnarsson eller david gustavsson tar åt sig som bägge har cp snygga grå sw..

Keep upp the good work anyway it may lead you!!

/D
Senast redigerad av 1 Papa D, redigerad totalt 18 gånger.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Papa D skrev:Måste säga att de va trist att de blev gula imperial fists.... men i ärlighetens namn resonerar jag så här.

Vad vill jag helst möta, skitfina gula wysiwyg space wolves eller en uppskö av fula grå sogiga spacewolves, de gula anyday... å då vill jag inte att mathias gunnarsson eller david gustavsson tar åt sig som bägge har cp snygga grå sw..

Keep upp the good work anyway it may lead you!!

/D
Fan, nu tar jag åt mig... :evil:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Ingen ska ta åt sig, menar inte att alla som inte är nämnda har fula grejer, menar bara att de e roligare att spela mot fina saker oavsett färg!!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Yautja

Inlägg av Yautja »

Äsch, håll inne klagomålen tills jag dyker upp med mina Dark Eldar Thunderavatars riders count as Space Wolves.

Björnar är tuffa.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Skriv svar