Håll i hatten! Nu skall jag klaga igen
Allt var typ bra som vanligt, förutom pose:n på björnen.
Den där skall väl stå på plan mark egentligen? Nu ser det ut som att den står i liten nedförsbacke typ. Då ser björnen och hela modellen framtung ut.... Men det kanske bara är jag som är framtung, chipstuttarna har börjat växa igen :p
xdanskx skrev:Håll i hatten! Nu skall jag klaga igen
Allt var typ bra som vanligt, förutom pose:n på björnen.
Den där skall väl stå på plan mark egentligen? Nu ser det ut som att den står i liten nedförsbacke typ. Då ser björnen och hela modellen framtung ut.... Men det kanske bara är jag som är framtung, chipstuttarna har börjat växa igen :p
Tack Lurräven! Du har helt rätt!
@ Herr Björn "följer strömmen" Nielsen som vill att alla figurer ska stå i sin vanliga "Heroiska uppåtpose" med fladdrande cape.
Jag ville vara lite alternativ eftersom alla stillastående "thunderdjur" för det mesta står i uppåtpose på en klippe eller en stan eller något.
Min ska minsan luta sig nedåt mot de stackars guardsmen som ska få känna dess blixtilska!
Måste säga att de va trist att de fina gula imperial fists blev space wolves.... men i ärlighetens namn resonerar jag så här.
Vad vill jag helst möta, skitfina gula wysiwyg space wolves eller en uppsjö av fula grå sogiga spacewolves, de gula anyday... å då vill jag inte att mathias gunnarsson eller david gustavsson tar åt sig som bägge har cp snygga grå sw..
Keep upp the good work anyway it may lead you!!
/D
Senast redigerad av 1 Papa D, redigerad totalt 18 gånger.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Papa D skrev:Måste säga att de va trist att de blev gula imperial fists.... men i ärlighetens namn resonerar jag så här.
Vad vill jag helst möta, skitfina gula wysiwyg space wolves eller en uppskö av fula grå sogiga spacewolves, de gula anyday... å då vill jag inte att mathias gunnarsson eller david gustavsson tar åt sig som bägge har cp snygga grå sw..
Keep upp the good work anyway it may lead you!!
/D
Fan, nu tar jag åt mig...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...