Ismenos galenskaper

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Kaptenen

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Kaptenen »

Ögongodis! :wub:
Bra kämpat! Det var ett långt projekt med flera sidospår som nu är i hamn! :lol:

frigobben

Inlägg av frigobben »

Snyggt!

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Tack! Roligt att ni gillart.
Hörni, Photobckets totala uppfuckande blev spiken i kistan. Orkar inte mecka med länkar och skräp nå mer. Tack för alla glada och uppmuntrande tillrop genom åren, det värmer verkligen! Jag finns på Kow Yokoyamas FB-sida och framförallt på Instagram som "satanpatan". Ses gärna där!
Fridens.

Konfa

Inlägg av Konfa »

Tokigt häftig!

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Ismeno skrev:Tack! Roligt att ni gillart.
Hörni, Photobckets totala uppfuckande blev spiken i kistan. Orkar inte mecka med länkar och skräp nå mer. Tack för alla glada och uppmuntrande tillrop genom åren, det värmer verkligen! Jag finns på Kow Yokoyamas FB-sida och framförallt på Instagram som "satanpatan". Ses gärna där!
Fridens.
Kommer sakna dig som tusan här på forumet...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

:cry: :cry: :cry:

Väldigt tråkiga nyheter.... Du är en viktig del av den här sub-communityn med målarbloggare som hejar fram varandra! :wub:
Om inte sista spiken i kistan är satt så prova imgur.com, mycket bättre flyt än photbucket!

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

https://imgur.com/gallery/dUbMS

Hej hopp!
Tack för de glada tillropen och tack Kaptenen för tipset. Funkar ju utmärkt med imgur-yay!
Fick hem lite nya (för mig i alla fall) vädringsprodukter. Och en bild på stashen.....

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Jag har bytt till imgur och det funkar minst lika bra som photobucket.

Som herr kapitän säger så får du inte lämna oss, du är ju helt klart en av de största inspirationerna och forumet skulle verkligen förlora mycket på om du lämnar.

Du kan hotlinka på samma sätt som på photobucket om du vill visa bilderna direkt i tråden. Om du klicka på bilden sedan väljer i drop down menyn, jag tror det heter typ bb link eller bb code så får du "[img]"-taggen direkt.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Elevatorlake skrev:Jag har bytt till imgur och det funkar minst lika bra som photobucket.

Som herr kapitän säger så får du inte lämna oss, du är ju helt klart en av de största inspirationerna och forumet skulle verkligen förlora mycket på om du lämnar.

Du kan hotlinka på samma sätt som på photobucket om du vill visa bilderna direkt i tråden. Om du klicka på bilden sedan väljer i drop down menyn, jag tror det heter typ bb link eller bb code så får du "[img]"-taggen direkt.
Sweet, ska testa!

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

För stunden använder jag photobuckets tjänst tinypic. Funkar hittills. Inte supersmidigt men det funkar...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar