Bra kämpat! Det var ett långt projekt med flera sidospår som nu är i hamn!
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Ögongodis!
Snyggt!
Tack! Roligt att ni gillart.
Hörni, Photobckets totala uppfuckande blev spiken i kistan. Orkar inte mecka med länkar och skräp nå mer. Tack för alla glada och uppmuntrande tillrop genom åren, det värmer verkligen! Jag finns på Kow Yokoyamas FB-sida och framförallt på Instagram som "satanpatan". Ses gärna där!
Fridens.
Hörni, Photobckets totala uppfuckande blev spiken i kistan. Orkar inte mecka med länkar och skräp nå mer. Tack för alla glada och uppmuntrande tillrop genom åren, det värmer verkligen! Jag finns på Kow Yokoyamas FB-sida och framförallt på Instagram som "satanpatan". Ses gärna där!
Fridens.
Kommer sakna dig som tusan här på forumet...Ismeno skrev:Tack! Roligt att ni gillart.
Fridens.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Väldigt tråkiga nyheter.... Du är en viktig del av den här sub-communityn med målarbloggare som hejar fram varandra!
Om inte sista spiken i kistan är satt så prova imgur.com, mycket bättre flyt än photbucket!
https://imgur.com/gallery/dUbMS
Hej hopp!
Tack för de glada tillropen och tack Kaptenen för tipset. Funkar ju utmärkt med imgur-yay!
Fick hem lite nya (för mig i alla fall) vädringsprodukter. Och en bild på stashen.....
Hej hopp!
Tack för de glada tillropen och tack Kaptenen för tipset. Funkar ju utmärkt med imgur-yay!
Fick hem lite nya (för mig i alla fall) vädringsprodukter. Och en bild på stashen.....
-
Elevatorlake
Jag har bytt till imgur och det funkar minst lika bra som photobucket.
Som herr kapitän säger så får du inte lämna oss, du är ju helt klart en av de största inspirationerna och forumet skulle verkligen förlora mycket på om du lämnar.
Du kan hotlinka på samma sätt som på photobucket om du vill visa bilderna direkt i tråden. Om du klicka på bilden sedan väljer i drop down menyn, jag tror det heter typ bb link eller bb code så får du "[img]"-taggen direkt.
Som herr kapitän säger så får du inte lämna oss, du är ju helt klart en av de största inspirationerna och forumet skulle verkligen förlora mycket på om du lämnar.
Du kan hotlinka på samma sätt som på photobucket om du vill visa bilderna direkt i tråden. Om du klicka på bilden sedan väljer i drop down menyn, jag tror det heter typ bb link eller bb code så får du "[img]"-taggen direkt.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Sweet, ska testa!Elevatorlake skrev:Jag har bytt till imgur och det funkar minst lika bra som photobucket.
För stunden använder jag photobuckets tjänst tinypic. Funkar hittills. Inte supersmidigt men det funkar...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.