Ismeno skrev:Ball! Att återanvända gammalt fluff ger guldstjärna!
Tack! Det är vanliga GW färger, gult blandat i det gröna i gulare och gulare lager. Det brukar bli 3-4 blandningar i highlight-stadiet. Sen gör belysningen på fotot det ett snäpp bättre, det ska jag inte förneka. I en vanlig spellokal under ett gäng lysrör så poppar inte färgerna lika tydligt.Leffegnu skrev:Fräsig grön-lsyande färg ni fått till, är det "vanliga gw" färger eller något annat magiskt i den mixen?
Jajemen! Deras regler var bl.a. att om de kom mer än 12" ifrån en Tyranid warrior så tappade Hive Mind kontrollen över dem, varje Mind Slave fick rulla en tärning, på 4+ tog motståndaren kontroll över dem istället!L3go skrev:"Mind slaves"?? Wow... Det är riktigt gammal Advanced-Space-Crusade-nostalgi, det..

Utan tidspress att börja på nästa modell så har dessa fått mer kärlek än de skulle fått annars. Den ena fick benvita ränder runt kåpan, den andra lila. Inget som syns när man ser alla på en gång, men jag tycker det är kul med små detaljer på gubbar som märks först när jag börjar titta lite närmre.
Nu är jag uppe i 8 färdiga kultister:

Skum känsla nu, det brukar alltid stå halvfärdiga projekt lite här och var, men iom att dessa 2 grabbar blev klara så har jag inget påbörjat alls. Jag måste bygga ihop något för att kunna måla. Det är en sällsynt upplevelse!