Nya Space Marines i Juni!
Re: Nya Space Marines i Juni!
Space marines i power loaders....
-
Claimh_Solais
Kluven som fan till dom
Gillar ideén och benen , känns lite som Space marines obliterators
Men armarna och vapnen förstör det och dom ser rätt löjliga ut , lite väl overkill men alla vapen känns helt ologisk
Tror dock man kan konvertera dom till astuffa masters of the forge
Gillar ideén och benen , känns lite som Space marines obliterators
Men armarna och vapnen förstör det och dom ser rätt löjliga ut , lite väl overkill men alla vapen känns helt ologisk
Tror dock man kan konvertera dom till astuffa masters of the forge

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Jag storgillar idén med ngn sorts mittemellan termisar och dreads. Jag kan se snubben i powerarmor klättra i en större rustning "I need moar armor!"
Problemet med feta rustning är att de är så svåra att få ngn snygg pose på. De ser ju så stelbenta ut.
Problemet med feta rustning är att de är så svåra att få ngn snygg pose på. De ser ju så stelbenta ut.
Det första jag hade gjort är att såga bort "tårna" på in och utsidan av fötterna. De ser bara ut att vara ivägen...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Nya Space Marines i Juni!
Så jävla BADASS!! Ge mig!! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Valrosskorv
Folk på Dakka som sett nästa White Dwarf har bekräftat att Black Templars är med i boken och således inte längre en egen Codex. Så vitt jag förstod ska de dock fortfarande ha egna regler, precis som de sex "Legion Chapters" dom finns representerade i boken.
Jupp, loyalister får obliterators, mutilators, antika HH-tanks och vapen, legion-regler...
...känner igen det där från nånstans...
...känner igen det där från nånstans...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det ser inte direkt ut som att en marine kan ha armarna i rustningens armar i det här fallet. Det stämmer liksom inte med anatomin, även om marines är stora personer.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"