Nya Space Marines i Juni!

Har du hört det senaste från GW?
Tist

Re: Nya Space Marines i Juni!

Inlägg av Tist »

Space marines i power loaders....
"Monochrome und minimal!"

...und Fluffmongo!

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Kluven som fan till dom

Gillar ideén och benen , känns lite som Space marines obliterators
Men armarna och vapnen förstör det och dom ser rätt löjliga ut , lite väl overkill men alla vapen känns helt ologisk

Tror dock man kan konvertera dom till astuffa masters of the forge

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Bild
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

xedric

Inlägg av xedric »

Jag storgillar idén med ngn sorts mittemellan termisar och dreads. Jag kan se snubben i powerarmor klättra i en större rustning "I need moar armor!"

Problemet med feta rustning är att de är så svåra att få ngn snygg pose på. De ser ju så stelbenta ut.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Det första jag hade gjort är att såga bort "tårna" på in och utsidan av fötterna. De ser bara ut att vara ivägen...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Flogger

Nya Space Marines i Juni!

Inlägg av Flogger »

Så jävla BADASS!! Ge mig!! :D
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Valrosskorv

Inlägg av Valrosskorv »

Folk på Dakka som sett nästa White Dwarf har bekräftat att Black Templars är med i boken och således inte längre en egen Codex. Så vitt jag förstod ska de dock fortfarande ha egna regler, precis som de sex "Legion Chapters" dom finns representerade i boken.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Jupp, loyalister får obliterators, mutilators, antika HH-tanks och vapen, legion-regler...

...känner igen det där från nånstans... :roll:
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

:roll:
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Det ser inte direkt ut som att en marine kan ha armarna i rustningens armar i det här fallet. Det stämmer liksom inte med anatomin, även om marines är stora personer.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Skriv svar