Vet inte om det är GW:s Battle Mat, eller något bra märke, men attans vad snyggt och lättspelat det är!
Uppdragsdelen är riktad till Egge. Det är ju han som hittat på't.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jag tänkte på det. Du fick gå inom 12" från enheter som scoutade eller infiltrerade eller hade andra konstiga regler för att komma närmre.speedfreek skrev: Jag tänkte aldrig på det (och hoppas inte Egge gjorde det heller), men det kan ju bli alldeles sjukt spelförstörande att inte få gå framåt alls mot t.ex en IG-armé med tre vendettor som står tolv tum bort med cover...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
På turneringen fanns den uppdaterade versionen.Serpent skrev:Jag har läst om uppdraget, men hittar inte något om att man får gå i närheten av saker som Scoutat. Om det hade stått med hade det inte varit något som helst problem med uppdraget. Då vet man att man får gå först, och eventuella scoutande självmordspiloter får smaka stryket. Good deal.