TOK 31 - NYTT ENDAGARS KONCEPT!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Doc Sniksnak
Re: TOK 31 - NYTT ENDAGARS KONCEPT!
Och uppdragen?
Jag vet faktiskt inte om detta blir aktuellt men jag skall snacka med MC...Magnus skrev:Kommer ni att lägga upp listorna i veckan?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
På gång. MC skall väl försöka få ur sig dem innan helgen i alla fall..Doc Sniksnak skrev:Och uppdragen?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Michael Carl
Fixar upp listor och uppdrag inom de närmsta dagarna, men uppdragen blir väl något BSK-liknande skulle jag tro.
Tobbe som skulle spela samma lista som sist borde väl kunna lämna in i tid 
-
the godfather
den har varit inne sen kl 8 i morse
Jo han sa det på LinCon till mig men jag ville bara vara säker, så han fick skicka den igen.LillePer skrev:Tobbe som skulle spela samma lista som sist borde väl kunna lämna in i tid
Jag tar alla chanser till att få konversera med Tobbe...
Bra jobbat folk! Alla listor är inne så inkludera Michael i eran aftonbön så kanske listorna också blir publika innan turneringen startar 
-
Michael Carl
Listor: http://tok.sverok.net/tto/tournament.ph ... showResult
Har bara kopierat in dem rakt av från alla konstiga fil-format så vissa är mer lättlästa än andra.
Har bara kopierat in dem rakt av från alla konstiga fil-format så vissa är mer lättlästa än andra.