TOK 31 - NYTT ENDAGARS KONCEPT!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 31 - NYTT ENDAGARS KONCEPT!
Jag vill åka med dig zurken!
-
the godfather
Aaprecis. Lilliper bokade ju en plats åt dig tidigt i min bil så du har ju förtur. Men klart schysstast mot de andra om du körZurken skrev:Då får jag väl åka själv :/
Glöm inte att listorna skall in idag!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kan vi inte dela upp oss i bilarna så det inte blir lika trångt.. Jag kan slaska in bensinpengar smat vart sker hämtningar smidigast för bilägarna?
Vilka är det som faktiskt kan köra? Det ser ut som det bara är en bil från Gbg i nuläget?
Jag är lite rädd att familjebilen lovats bort, när allt såg grönt ut med skjuts till det här.
Jag är lite rädd att familjebilen lovats bort, när allt såg grönt ut med skjuts till det här.
-
Silvertejp
Vi verkar vara 6 från gbg och 1 från kba. Varav 5 personer har plats sedan länge i Tobbes bil, Zurken har nog ingen lust att köra till gbg från kba för att hämta upp nån skulle jag gissa på.
kör med knökad bil till kba och spiltta er där?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Bra ide Hylander...
Kör både Zurken och Godfather från Göteborg?
Kör både Zurken och Godfather från Göteborg?
-
Silvertejp
Ganska omöjligt att åka 6 pers i Tobbes bil. Max får väl ta pendeln till kba och åka med Zurken.