Salamanders
-
Claimh_Solais
Re: Salamanders
Kanonen var kanon haha ne men grymt gjort
skulle väl bara inte ha rundade "fötter" längst ner
sen vet tycker jag din gröna färg är lite platt , kanske är bilden som gör det
skulle väl bara inte ha rundade "fötter" längst ner
sen vet tycker jag din gröna färg är lite platt , kanske är bilden som gör det
Haha jo den halkar nog runt lite.
Ja alltså bilden gör nog den gröna lite plattare än vad den egentligen är men det är ju washat och drybrushat så inga skarpa kanter. Jag målade min tau arme med skarpa Highlights och den är väl strängt taget snyggare men jag ville testa att gör skitigt nu och då blev det så.
Anyway, målade en Libby i väntan på att delarna till min vulkan ska komma:

Ja alltså bilden gör nog den gröna lite plattare än vad den egentligen är men det är ju washat och drybrushat så inga skarpa kanter. Jag målade min tau arme med skarpa Highlights och den är väl strängt taget snyggare men jag ville testa att gör skitigt nu och då blev det så.
Anyway, målade en Libby i väntan på att delarna till min vulkan ska komma:

Blev lite gjort i helgen iallafall.
Sista tactical enheten och en razorback:

Sist men inte minst forgefather Vulkan He'stan:

Egenhändigt konverterad från alla möjliga bitz
Sista tactical enheten och en razorback:

Sist men inte minst forgefather Vulkan He'stan:

Egenhändigt konverterad från alla möjliga bitz
- speedfreek
Vulcan ser riktigt trevlig ut.
Färgerna på bilderna verkar helt tokiga, men det blir nog bättre till nästa gång.
Ofta blir färgerna bättre om man tar bilden på lite längre håll (<1m) och med högre upplösning, för att sen zooma och beskära.
Med "mer" bakgrund har kameran lättare att hitta rätt färgbalans.
Färgerna på bilderna verkar helt tokiga, men det blir nog bättre till nästa gång.
Ofta blir färgerna bättre om man tar bilden på lite längre håll (<1m) och med högre upplösning, för att sen zooma och beskära.
Med "mer" bakgrund har kameran lättare att hitta rätt färgbalans.
Ja det där med att ta kort verkar vara en hel vetenskap som jag inte besitter så jag vettefan om det blir bättre nästa gång men frugan är duktig på att fotografera så jag tänkte be henne fota vid tillfälle.
Har nu målat det sista till min 1750 pts arme.
Så här kommer sunkiga bilder på 3 predators:

Har precis lackat skiten och ska få hjälp att ta bättre bilder på hela armen då jag inte riktigt tycker mina bilder gör dom rättvisa.
Så här kommer sunkiga bilder på 3 predators:

Har precis lackat skiten och ska få hjälp att ta bättre bilder på hela armen då jag inte riktigt tycker mina bilder gör dom rättvisa.
Inte för att vara sån, varför lasertorn och HB sponsons. Känns väldigt spretigt och knasigt. Annars gött jobba att fixa en bra arme så snabbt
Alltså allt är naturligtvis magnetat!
Jag har tom magnetat mina special weapons och sergeant armar och gjort alla options.
Det där med magnetisering har blivit lite av ett beroende..
Jag har tom magnetat mina special weapons och sergeant armar och gjort alla options.
Det där med magnetisering har blivit lite av ett beroende..
Coolt med Salamanders! 
Snabbt och bra målat.
Snabbt och bra målat.