TOK 31 - NYTT ENDAGARS KONCEPT!

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Samuel

Re: TOK 31 - NYTT ENDAGARS KONCEPT!

Inlägg av Samuel »

Gillar konceptet och hade gärna deltagit om det inte vore för att jag redan ska leka med gubbar annorstädes.

the godfather

Inlägg av the godfather »

tobias olsson kommer
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

patrik thoren

Inlägg av patrik thoren »

Putte Orkpenis kommer!

egge

Inlägg av egge »

Kan inte komma för det är en söndag. Lördagar får ett sådant evenemang är bättre för oss Växjöbor :!: bara för att ge feedback till konceptet.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

the godfather

Inlägg av the godfather »

3 st göteborgare som vill åka med min bil? 8-)
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

egge skrev:Kan inte komma för det är en söndag. Lördagar får ett sådant evenemang är bättre för oss Växjöbor :!: bara för att ge feedback till konceptet.
Krockar det med gudstjänsterna?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

egge

Inlägg av egge »

Nej, men det är som regel mer accepterat att offra lördagen för att vara hemma söndagen än att vara hemma lördagen (som aldrig blir att man är hemma på samma sätt) och offra söndagen. Med en endagars turnering föredrar jag absolut att ha en dag efter som man är helt ledig istället för dagen innan.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

egge skrev:Nej, men det är som regel mer accepterat att offra lördagen för att vara hemma söndagen än att vara hemma lördagen (som aldrig blir att man är hemma på samma sätt) och offra söndagen. Med en endagars turnering föredrar jag absolut att ha en dag efter som man är helt ledig istället för dagen innan.
Jag misstänkte att det var något sådan ;)

Alla har vi olika preferenser och vi kommer att köra endagars på lördagar också precis som innan. Vi vill bara testa om detta funkar bra och passar några andra bättre. Om så kan det ju vara kul att alla kan känna lite spelglädje :)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Argos

Inlägg av Argos »

Fyra matcher känns egentligen för lite för 36 deltagare. 3 matcher är väldigt mycket för lite enligt min mening.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Argos skrev:Fyra matcher känns egentligen för lite för 36 deltagare. 3 matcher är väldigt mycket för lite enligt min mening.
Det stämmer. Men vi vill, som tidigare sagt, testa att spela en söndag med 3 matcher. Då vi har 18 bord så tillåter vi så många som möjligt att få spela. Att swissen borde vara klart fler matcher är det inget snack om men skoj hoppas vi att alla kan få.

Skriv svar