Muffin - jag bor i Malmö.
Synthet - Tackar för kommentaren. Jag testade med en wash från MIG productions. En enmal baserad i brun färg. kommer lite bilder snart.
Gonka Koff - Tackar för kommentaren. Nu skall vi se. Min idee är inte att göra figgurerna till spelbordet. Utan bara lära mig måla snyggt utan överdrivna efekter. (dock okej om de blandas in). Men jag förstår precis vad du menar.
Jag borde kanske gå över till att måla figgurer som inte skall användas till spel, men mycket lättare och billigare att köpa in WH.
IG gubben är jag inte nöjd med alls. Den har bara grundmålas sen en wash och ett lager highlights. tyvär blir det för icke verklighets troligt för mig. Men visst ser han snygg ut för spel
Space marinen har en highlights i 3 färger sprayad uppifrån med en air-brush tror bild kvaliteten tar bot de dessvärre.
Iallfall här kommer lite fler bilder på min terminator. han är lackad i semi-gloss lack från Pandurohobby(en bra billig stor burk för er som behöver lack)
En wash med MIG productions bruna enmal färg. Denna blev nog lite för stark men men.
Tyvärr blir bilderna riktigt dåliga förvrränger ganska mycket