Söker fortfarande kroppar från Door Gunners från Valkyrie samt en baskerskalle från Catachan Command Squad.
Skulle det finnas lilla tygrullen från gamla Vehicle Upgrade Spruen samt SM Scout Heavy Bolter Magasinväskor att få tag på så finns det catachan ryggsäckar att byta mot. Men endast dessa bitz är intressanta som byte. detta då ryggsäckar är min "nödlösning" i brist på annat.
IG Bitz sökes fortfarande
Moderator: Katarsis
IG Bitz sökes fortfarande
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: IG Bitz sökes fortfarande
Jag har en baskerskalle liggandes någonstans skulle jag tro.
Vore nice.Tist skrev:Jag har en baskerskalle liggandes någonstans skulle jag tro.
Tror jag har 2 st doorgunner kroppar. Visst är det dom som har överkropp och ben i en bit och står med lite böjda ben.
Just dom. Vore toppen om du hade några att avvara. Kollar som sagt Iron Halo bitz imorgon. Något annat till Marines du söker?Meister skrev:Tror jag har 2 st doorgunner kroppar. Visst är det dom som har överkropp och ben i en bit och står med lite böjda ben.
Nja, det jag behöver nu är det som står i min tråd.
Ska bara fixa ett frimärke så postas det...ska kolla om jag eventuellt har en hbolterväska med...men lovar inget om den.
Nu vet jag inte om du fortfarande behöver bitzen, men ett baskerhuvud och en väska är postad till dig. 
Toppen!Tist skrev:Nu vet jag inte om du fortfarande behöver bitzen, men ett baskerhuvud och en väska är postad till dig.
Jo de bitz jag efterlyst är fortfarande aktuella att samla ihop. Jag har listalternativ på lut även om de för stunden ligger på is.