Uppgraderat forumet
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Uppgraderat forumet
Hela forumet är nu ominstallerat och uppgraderat till senaste versionen.
Jag vill gärna att ni rapporterar här om ni hittar några fel på forumet eller något som blivit sämre än tidigare, vare sig det är ikoner, texter, layout eller färger som ni stör er på.
Jag vill gärna att ni rapporterar här om ni hittar några fel på forumet eller något som blivit sämre än tidigare, vare sig det är ikoner, texter, layout eller färger som ni stör er på.
Re: Uppgraderat forumet
Tack, nu fungera tapatalk att skicka PM utan att få ett felmeddelande!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag märkte det också, väldigt skönt!voigtan skrev:Tack, nu fungera tapatalk att skicka PM utan att få ett felmeddelande!
"Visa aktiva trådar" verkar inte fungera.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- speedfreek
-
Doc Sniksnak
men fungerar om man väljer "Visa olästa inlägg".Katarsis skrev:"Visa aktiva trådar" verkar inte fungera.
Jo, fast då visas inte de trådar man läst vilket gör att alla trådar är röda om man får ingen tydlig skiljelinje som man fick förut utan måste kolla datum. Hade det funnits en funktion för att markera alla trådar som lästa hade det funkat ändå.
Edit: Nu kan man ju det.
Edit: Nu kan man ju det.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Uppgraderat forumet
Jag använder inte den funktionen själv. Är det som Pär säger bara något som nollställdes och som kommer börja fungera på rätt sätt eller är det något som faktiskt inte fungerar?
-
Doc Sniksnak
Det fungerar verkligen inte
När jag hoppar bakåt från en tråd så får jag numera upp en utgammal sida.
Händer mest på iFånen. Är det den, forumet eller jag som är kass?
Händer mest på iFånen. Är det den, forumet eller jag som är kass?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...