Rödes lilla IG-tråd
Re: Rödes lilla IG-tråd
Nu står det en Executioner och Punisher Russ på målarbrickan...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Dina fordon blir riktigt bra!
Dom blir sjukt snygga röde!
Gillar highlighten du lagt på de höjda ytorna, det ger verkligen modellen mer liv.
och sen foten som står på en balk....
grymt bra jobbat, och fan för dig! jag ska ju göra grå/svart/blå citycamo på mina fordon...känns som de kommer bli så fula när man ser dessa....
Gillar highlighten du lagt på de höjda ytorna, det ger verkligen modellen mer liv.
och sen foten som står på en balk....
grymt bra jobbat, och fan för dig! jag ska ju göra grå/svart/blå citycamo på mina fordon...känns som de kommer bli så fula när man ser dessa....
Nu är det min tur att vara dansk. Weatheringen ser mycket konstig ut när du torrborstat/målat upp en highlite på den. Men jag måste säga att camot är riktigt supreme.
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
Jättefina! Gillar verkligen ditt färgval! Basen på sentinellen ser mycket trevlig ut oxå! Jag har inga problem med transfers när du skitar ner de så...tummen upp
/BoBo
/BoBo
Tack och bock.
@ Cadelin. Helt ok med kritik och åsikter som inte nödvändigtvis går ihop med mina... Jag förstår vad du menar men tycker att högdagrarna på "lorten" gör att helhetsintrycket på modellen blir bättre. Utan högdagrarna flöt fötterna och basen ihop för mycket.
Executioner, Punisher och nästa Sentinel är nu grundade gröna och första nyansen brun är lagd på näten på bilarna.
@ Cadelin. Helt ok med kritik och åsikter som inte nödvändigtvis går ihop med mina... Jag förstår vad du menar men tycker att högdagrarna på "lorten" gör att helhetsintrycket på modellen blir bättre. Utan högdagrarna flöt fötterna och basen ihop för mycket.
Executioner, Punisher och nästa Sentinel är nu grundade gröna och första nyansen brun är lagd på näten på bilarna.
Ställer väl samma fråga här som i målnings och konverteringstråden...
Vore det ok att bygga Advisors som är mycket lika de andra modellerna och skilja ut dem genom ex. färgsättning på vapenrockar och kragspeglar?
Astropathen kan ju få en mörkgrön vapenrock (istället för morgonrock) och Officer of the Fleet kan ju få en blå.
Vore det ok att bygga Advisors som är mycket lika de andra modellerna och skilja ut dem genom ex. färgsättning på vapenrockar och kragspeglar?
Astropathen kan ju få en mörkgrön vapenrock (istället för morgonrock) och Officer of the Fleet kan ju få en blå.
Det känns som att Atropaths är lite fåfänga och skulle nog ha någon halvklar och småskrikig färg (eller någon snofsig lila), men annars tycker jag det låter som en bra idé.
Vilken kvalitet av målning på fordon och infanteri och kul att svenska m90 goes 40k 
Mvh taogoli
Mvh taogoli
När en människa har vanföreställningar kallas det för mental sjukdom.
När många människor har vanföreställningar kallas det för religion.
Varför slå ihjäl mygg med flugsmälla, när det finns 42 cm kanoner.
När många människor har vanföreställningar kallas det för religion.
Varför slå ihjäl mygg med flugsmälla, när det finns 42 cm kanoner.
@ Taogoli. Tackar, tackar.
Har monterat Astropath och Officer of the Fleet. Har börjat montera Stormtroopers också men saknar 4 modeller för att få ihop en hel grupp. Avvaktar med att bygga färdigt dem tills jag fått ihop alla 10. Drar det ut på tiden så blir det inget Jönköping för min del. Siktar i så fall på 1500pts till SO Spring istället.
Har monterat Astropath och Officer of the Fleet. Har börjat montera Stormtroopers också men saknar 4 modeller för att få ihop en hel grupp. Avvaktar med att bygga färdigt dem tills jag fått ihop alla 10. Drar det ut på tiden så blir det inget Jönköping för min del. Siktar i så fall på 1500pts till SO Spring istället.