Säljes: diverse Tau

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Seregon

Säljes: diverse Tau

Inlägg av Seregon »

Med min nystart av Tau tänkte jag göra mig av med lite äldre grejer som jag inte längre tänkt använda.
Priserna är per modell och vill man inte hämta grejerna i Uppsala betalas frakt av köparen.
Bilder fixas på begäran.

1x Tau Commander (såld)

2x XV88 Broadside (sålda)

1x Hammerhead Gunship
- Limmad och prime:ad med löstagbara motorer, turret (och vapen) samt drones.
- Inkluderar två gun drones, drones med utbytbara burst cannons/smart missile systems samt både Ion Cannon och Railgun.
- 190:-

6x XV15 Stealth Suit (metall)
- Fastlimmade på sina slotta-baser, men annars orörda.
- 20:- / styck

6x Pathfinders (sålda)

5x XV8 Crisis Suit (blandad kvalitet)
- #1: Målad med magnetiserade missile pods på axlar. Lös, målad, arm vid sidan. Vapen vid sidan.
- #2: (såld)
- #3: (såld)
- #4: Limmad och prime:ad. Bägge armar och vapen vid sidan. Ett ben löst som behöver repareras.
- #5: (såld)
Bortsett från shield generator så ingår samtliga vapen och uppgraderingar till varje suit (1 missile pod till suit #4, alla andra får 2).
Två limmade gun drones ingår till varje suit.
- 70:- / styck för #1 samt #4
Senast redigerad av 9 Seregon, redigerad totalt 5 gång.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
Seregon

Re: Säljes: diverse Tau

Inlägg av Seregon »

Missade att göra en jämförelse med Maelstrom först, så priserna på Crisis suits samt Hammerhead har justerats.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Evil Parrot

Inlägg av Evil Parrot »

Förstår om det är för lite, men eftersom priset är angivet per styck så frågar jag. Kan du tänka dig att sälja endast en broadside?

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Evil Parrot skrev:Förstår om det är för lite, men eftersom priset är angivet per styck så frågar jag. Kan du tänka dig att sälja endast en broadside?
Det går för sig. Frakten blir antagligen jämföresvis dyrare jämfört med att köpa flera saker samtidigt iom att det bara är en enda modell, men kan man ta det så är det inga problem.

Evil Parrot

Inlägg av Evil Parrot »

Hade en resa till uppsala planerad, men det sket sig, så jag får tyvärr avstå på grund av fraktkostnader...

Sorry.

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Bump. Tycker man några priser ser dåliga ut är det fritt fram att försöka pruta via PM.

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Le Bump. Priserna modifierade men det är fritt fram att ge prisförslag om man tycker att det fortfarande är för högt, annars lär jag kasta upp det mesta på eBay inom en inte alltför avlägsen framtid.

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

Tjena Peter. Jag köper gärna dina Broadsides :) Vi kan göra upp om träff via PM :)
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Namehack

Inlägg av Namehack »

Intresserad av dina pathfinders samt suit's nr 2,3 och 5.

PM'a mig så diskuterar vi vidare :)

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Le bump.

Skriv svar