Defcon 2012, 6-8 Januari
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
-
Gonka Koff
Re: Defcon 2012, 6-8 Januari
Det ser skitbra ut! Det är mycket pepp i huvudstaden inför det här!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Gonka du bor väl endå i Åkersberga? Huvudstaden? =)
Ser skitnajs ut killar.. även om jag gillade mindre KP.. ser super kul ut och jag peppar med Äppelbo Gonka =)
/D
Ser skitnajs ut killar.. även om jag gillade mindre KP.. ser super kul ut och jag peppar med Äppelbo Gonka =)
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Defcon 2012, 6-8 Januari
Gonka bor i ett rött hus med staket, bredvid en hästhage. Så bor väl alla i huvudstaden...?
-
Gonka Koff
Nä, det finns faktiskt stackare som bor lite mer utanför de finare och trevligare delarna. Papa D bor till exempel långt ut på en eländig plats som heter Södermalm, -därifrån det jättelångt att åka in till Äppelbo!Jocke Rapp skrev:Gonka bor i ett rött hus med staket, bredvid en hästhage. Så bor väl alla i huvudstaden...?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Eller vad vi som bor på "öfvre" brukar kalla slummeneländig plats som heter Södermalm
/H
I händelsen av att jag mot all förmodan lyckas hobbya tillräckligt de närmaste 10 dagarna (till sista anmälningsdagen) för att troligen hinna klart till turneringen kör jag en liten bump från sidan 3:
Till Yautja: Om LBK-kompen är densamma, vad är andra/tredje/osv. tiebreaker?Seregon skrev:Kanske råkar det finnas någon som har en soffa eller bit golv att låna/hyra ut?
Vill påminna alla om att det är sista dagen för betalning och listinskick nu på fredag (30/12). Vi har i nuläget 43 anmälda, men det måste vara fler än så som är intresserade av 40k och barhäng. In och anmäl er nu! 
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
...men bara 40 i listan på första sidan av denna tråd. Kan ni inte uppdatera den så att man kan få en bekräftelse på att allt gått som det ska.Yabob skrev:Vi har i nuläget 43 anmälda,
De namn som saknas på den just nu är:
41. Tomas Lidholm
42. Stefan Hedström
43. Roberth Breseus
44. Henrik Wadell
41. Tomas Lidholm
42. Stefan Hedström
43. Roberth Breseus
44. Henrik Wadell
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den