Make that 19.Yabob skrev:Bra.
18 anmälda på en halvtimme. En bra start.
Defcon 2012, 6-8 Januari
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Defcon 2012, 6-8 Januari
-
Land_Raider
Anmäld och betald 
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Tips om vettigt (och billigt) boende emottages tacksamt. 1200+ kronor för två nätter på de vandrarhem/hotell jag hittat känns i saftigaste laget för en som inte har en enorm månadsinkomst. 
Kanske råkar det finnas någon som har en soffa eller bit golv att låna/hyra ut?
En till anmäld och betald 
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!
Anmäld och betald 
First Hotel som dessutom ligger närmast stället tror jag ( några hundra meter) ville ha 1241:- för den helgen vilket jag högg på direkt. Det kräver dock att man betalar direkt vid bokningen och det går ej att få tillbaka pengarna. Måste göras via internet för att få det prisetSeregon skrev:Tips om vettigt (och billigt) boende emottages tacksamt. 1200+ kronor för två nätter på de vandrarhem/hotell jag hittat känns i saftigaste laget för en som inte har en enorm månadsinkomst.
Edit: Såg nu att du tyckte 1200+ va lite för mycket. Jag läste bara "tips om vettigt/billigt". För mig som åker runt hela Sverige och bor på hotell så är 1241:- riktigt billigt för så pass bra standard. Men det innebär ju inte att man vill betala de pengarna för det. Mest ett klargörande
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Nej, ska man räkna med resa, mat och konventavgift så blir ~2000 kronor för en helg lite i mesta laget, speciellt om boendet tar upp 60% av det.
Uppdaterad med första batchen anmälda.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
-
Desertlord
Anmäld och betald.
Nu ska det ostas
Nu ska det ostas
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Får man förslå att matcherna börjar 10 på morgonen (eller senare) båda dagarna? DefCon för en del pilsner med sig och gubben är gammal (urverket dras).
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com