Känns rimligt typ 220kr/pers + ev föraravgift + bensin, är ju rätt billigt ändå!HeadWar skrev:1530. Studentrabatt.Joakim skrev:Vad kostar hyran av bilen?
Bilar från Göteborg?
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Bilar från Göteborg?
Kan det absolut vara, även om det inte är jättelångt till Norrköping. Men som sagt så måste den personen vara med och visa upp sitt körkort när man hämtar ut bilen. Jag är dock tämligen flexibel med tiden, så när som helst under eftermiddagen, inklusive strax innan vi åker går bra.Jocke Rapp skrev:Jon: Hastighetsgräns eller inte så är det väl rätt smart med mer än en förare?
Nu skulle jag behöva veta vilka som sover hos mig och vilka som sover nånannanstans?
Axel - Check
Papa D - Check
Jimibrar - Check
Tirumbar - Check
Gonka - Check
Håwkan - Check
Jon Hallick?
Argos the 70ths show - Check
Engstrom?
O dawg - Check
Herr Slapp - Check
Asplund?
Penishuvud - Check
Som jag förstått det är det alla.. om folk e ok med lite "male love" finns det nu säng eller soffa till alla, men då är 4 av sängplatserna dubbelsängar. Så man kan skeda helt vilt eller sova skavfötter. Om man vet med sig att man är skedofob så är det bra om man tar med en luftmadrass. Sammanlagt skulle alltså 2 luftmadrasser vara optimalt Jon.
Jag tror jag har täcke, sovsäck eller filt till alla... men sängkläder och kuddar e bra om man tar med. (Lampen ta med yber sovsäck då du tagit "det kalla rummet" eller en chambre separe om man så vill.)
Planen är nu så här. För att jag inte ska behöva diska efter 13 personers lunch, samt frakta bort alla soppor så erbjuds det bara snacks och bärs samt obligatoriska besök till ljugarbänken.
Kommer handla 6 flak öl, typ grolsch eller liknande lager. blir ca 150 SEK per skalle för att husera med beer and pretzels i chateau Hesselbürg.
Väl mött. Blir kul i helgen!
/D
Axel - Check
Papa D - Check
Jimibrar - Check
Tirumbar - Check
Gonka - Check
Håwkan - Check
Jon Hallick?
Argos the 70ths show - Check
Engstrom?
O dawg - Check
Herr Slapp - Check
Asplund?
Penishuvud - Check
Som jag förstått det är det alla.. om folk e ok med lite "male love" finns det nu säng eller soffa till alla, men då är 4 av sängplatserna dubbelsängar. Så man kan skeda helt vilt eller sova skavfötter. Om man vet med sig att man är skedofob så är det bra om man tar med en luftmadrass. Sammanlagt skulle alltså 2 luftmadrasser vara optimalt Jon.
Jag tror jag har täcke, sovsäck eller filt till alla... men sängkläder och kuddar e bra om man tar med. (Lampen ta med yber sovsäck då du tagit "det kalla rummet" eller en chambre separe om man så vill.)
Planen är nu så här. För att jag inte ska behöva diska efter 13 personers lunch, samt frakta bort alla soppor så erbjuds det bara snacks och bärs samt obligatoriska besök till ljugarbänken.
Kommer handla 6 flak öl, typ grolsch eller liknande lager. blir ca 150 SEK per skalle för att husera med beer and pretzels i chateau Hesselbürg.
Väl mött. Blir kul i helgen!
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- speedfreek
So you keep saying....
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Pimp Daddy - Check.
Jag tar med luftmadrasser, och mitt eget täcke så jag känner mig trygg.
Skulle man kunna få lite exaktare koordinater eller en vägbeskrivning till Chateau Vadå?
Jag tar med luftmadrasser, och mitt eget täcke så jag känner mig trygg.
Skulle man kunna få lite exaktare koordinater eller en vägbeskrivning till Chateau Vadå?
E4 norr, kör av ålberga vilket är ca 3 mil efter Norrköping. Kör skyltat ålberga tills ni är i ålberga samhälle. Kör höger in i och igenom ålberga skyltat dambroängen. Följ vägen till järnvägen, sväng höger, följ grusvägen sväng vänster vid dambro ip. Sväng höger innan järnvägen. Följ grusvägen rakt fram tills den tar slut vid sopptunnorna, ca 2 km grusväg. Vid sopptunnorna sväng höger/ sen vänster sen höger dvs, huset i mitten... Största huset och troligen de enda som är upplyst.
Jag verkar fått mig boende annorstädes, så jag bailar ut!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Bilar från Göteborg?
Härlig vägbeskrivning!
Jag tar med en fiskarkrok, en hockeymask och en motorsåg. Jag hoppas för din skull att du är oskuld, annars ligger du risigt till...
Jag tar med en fiskarkrok, en hockeymask och en motorsåg. Jag hoppas för din skull att du är oskuld, annars ligger du risigt till...
Nu jävlar är vi ute på landet...Papa D skrev:E4 norr, kör av ålberga vilket är ca 3 mil efter Norrköping. Kör skyltat ålberga tills ni är i ålberga samhälle. Kör höger in i och igenom ålberga skyltat dambroängen. Följ vägen till järnvägen, sväng höger, följ grusvägen sväng vänster vid dambro ip. Sväng höger innan järnvägen. Följ grusvägen rakt fram tills den tar slut vid sopptunnorna, ca 2 km grusväg. Vid sopptunnorna sväng höger/ sen vänster sen höger dvs, huset i mitten... Största huset och troligen de enda som är upplyst.