Bilar från Göteborg?
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Bilar från Göteborg?
Asså om alla hjälper till och städar innan match 1 söndag kan alla bo hos mig om ni fixar egna luftmadrasser till alla utom 4 som jag idag har soffa/ säng till.
Asså inte -alla- men typ 3-4 till bortsett inplanerad.
/D
Asså inte -alla- men typ 3-4 till bortsett inplanerad.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Luftmadrass, check. Extra luftmadrass om någon behöver låna, check. Städvilja, umm, var fan la jag den... Jaja, ok då. 
Är alla andra Göteborgare intresserade av den här lösningen? Handuppräckning alla som är på.
Är alla andra Göteborgare intresserade av den här lösningen? Handuppräckning alla som är på.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag går med på minibuss för 7 som avgår fredag efter jobbet och jag har redan soffa/säng hos Papa D.
- speedfreek
Min soffa/säng hos Papa D är ett steg större och bättre än Jockes och jag kan också åka minibuss...
Låter bra tycker jag =)
Funkar för mig med.
Är det "sovsal" full med skrikiga fyllon som bjuds är jag fortfarande intresserad om andra alternativ också finns
Är det "sovsal" full med skrikiga fyllon som bjuds är jag fortfarande intresserad om andra alternativ också finns
Det kommer nog bli följande uppdelning:
Guesthouse:
Lampen
Håkan
Petersson
Kidsroom:
Jimmy
Axelito
Luftmadrass()
Masterbedrum
Olof
Daniel
Blå vardagsrummet
1 soffa/bäddsoffa (Rapp)
1 Luftmadrass ()
Bruna vardagsrummet
1 Soffa/bäddsoffa (speedfreek)
1 Luftmadrass ()
så skulle jag dela upp det, så e de inte cp trångt i nåt rum. Då e vi en person kort.. men jag hoppas att båda sofforna kommer vara bäddsoffor nästa helg. Måste bara fixa ride.
Jag har ett rum till, men det är inte isolerat. Vill du ha eget rum Asplund, så har jag sovsäck och säng där inne, problemet är bara kylan. annars får du parkera dig i annat rum, på luftmadrass.
/D
Guesthouse:
Lampen
Håkan
Petersson
Kidsroom:
Jimmy
Axelito
Luftmadrass()
Masterbedrum
Olof
Daniel
Blå vardagsrummet
1 soffa/bäddsoffa (Rapp)
1 Luftmadrass ()
Bruna vardagsrummet
1 Soffa/bäddsoffa (speedfreek)
1 Luftmadrass ()
så skulle jag dela upp det, så e de inte cp trångt i nåt rum. Då e vi en person kort.. men jag hoppas att båda sofforna kommer vara bäddsoffor nästa helg. Måste bara fixa ride.
Jag har ett rum till, men det är inte isolerat. Vill du ha eget rum Asplund, så har jag sovsäck och säng där inne, problemet är bara kylan. annars får du parkera dig i annat rum, på luftmadrass.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jösses vilket slott ni har!
Jag paxar luftmadrass i fylle-skrikiga Pärs rum.
(Även om frysrummet var något av en frestande utmaning
)
Jag paxar luftmadrass i fylle-skrikiga Pärs rum.
(Även om frysrummet var något av en frestande utmaning