ÖUSF Open
Re: ÖUSF Open
Jag är ordentligt taggad inför helgen !
Skall bli riktigt kul att testa ny lista igen.
Någon som tror sig kunna ragga upp lite fler spelare för att fylla sista platserna ?
Jag har försökt med lite kungsängen folk, men inga napp...
/Richard.
Skall bli riktigt kul att testa ny lista igen.
Någon som tror sig kunna ragga upp lite fler spelare för att fylla sista platserna ?
Jag har försökt med lite kungsängen folk, men inga napp...
/Richard.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
HEj förlåt att schema inte kommit upp ännu. Ska fixa allt idag. Kommer inte komma med några ursäkter jag är bara en dålig människa.
Jag ber alla att skicka in personnummer till min mail. DDÅ jag har fixar en stund krog som vi kommer kunna spendera lördag kvällen på.
Med hamburgare och dryck!
Mvh
Jakob
Jag ber alla att skicka in personnummer till min mail. DDÅ jag har fixar en stund krog som vi kommer kunna spendera lördag kvällen på.
Med hamburgare och dryck!
Mvh
Jakob
-
Mattias Moraeus
krog...
eller jag menar så kul det kommer bli med turnering. 
Låter hur bra som helst, mer öl och burgare till folket !
Richard Petersson
-
spankedsurfer
Mattias Moraeus skrev:krog...eller jag menar så kul det kommer bli med turnering.
-
spankedsurfer
Anledningen till att ni får mail där vi frågar efter ert personnummer inklusive de fyra sista siffrorna är för att krogen vi ska anlita är en studentkrog, endast personer som räknas till vårat slutna sällskap är enligt lag tillåtna att komma in och förtära detta flytande guld vi kallar öl.
Vill ni inte så är det absolut inget konstigt, men ju fler deltagare vi har personnummer på desto fler kan komma med och ha en skoj lördagskväll med billig dryck och mat.
Alltså, det räcker inte med de första 6 siffrorna, det behövs hela tjofräset med ÅÅÅÅMMDD-XXXX för att farbröderna på tillståndsenheten ska få sitt.
Fasiken vad helgen kommer bli rolig!!!
Testmät era måttstickor, provkasta era tärningar och ha ett ordentligt pepp-talk med de små plastsoldaterna som kostat oss en väldans massa pengar.. för nu jävlar blir det pang-pang!
Vill ni inte så är det absolut inget konstigt, men ju fler deltagare vi har personnummer på desto fler kan komma med och ha en skoj lördagskväll med billig dryck och mat.
Alltså, det räcker inte med de första 6 siffrorna, det behövs hela tjofräset med ÅÅÅÅMMDD-XXXX för att farbröderna på tillståndsenheten ska få sitt.
Fasiken vad helgen kommer bli rolig!!!
Testmät era måttstickor, provkasta era tärningar och ha ett ordentligt pepp-talk med de små plastsoldaterna som kostat oss en väldans massa pengar.. för nu jävlar blir det pang-pang!
Jag hade själv ett långt samtal med Knight-Commander Pask igår när jag bytte pipa på hans vagn.
Han är nu mycket medveten om vad jag förväntar mig av honom och vad som kommer hända ifall han inte levererar enligt förväntning.
Nu skall vi bara se ifall jag har några snubbar med Grenade Launchers basade också... var så länge sedan jag använde dem att de eventuellt är på endast målade baser. Komp smink kallas det tydligen...
Taggad taggad taggad !
/Richard.
Han är nu mycket medveten om vad jag förväntar mig av honom och vad som kommer hända ifall han inte levererar enligt förväntning.
Nu skall vi bara se ifall jag har några snubbar med Grenade Launchers basade också... var så länge sedan jag använde dem att de eventuellt är på endast målade baser. Komp smink kallas det tydligen...
Taggad taggad taggad !
/Richard.
Richard Petersson
-
spankedsurfer
Hörde på radion att om man kör pask + punisher så får man en gratis läsk av alla motståndareTirumbar skrev:Jag hade själv ett långt samtal med Knight-Commander Pask igår när jag bytte pipa på hans vagn.
Taggad taggad taggad !
/Richard.
Missions ser askul ut! 
Min enda tanke var att Mission 2 kan bli lite skevt eftersom om vissa kanske bara kör med 1 HQ, så kan motståndaren max få 6-2.
Min enda tanke var att Mission 2 kan bli lite skevt eftersom om vissa kanske bara kör med 1 HQ, så kan motståndaren max få 6-2.
Spontant får man för mycket poäng för Vp. Missionet borde väga tyngst.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?