Ris först så att rosen blir vackrare! eller nått...
Första ris var att vi i vårt lag fick spela på samma spelbord de fyra första matcherna, varav tre av matcherna jag fick spela på exakt samma bord (det sämsta för mig såklart).
Andra ris var att spelborden var väldigt knökade med terräng, speciellt areaterräng. Nu spelade jag iochförsig inte på så många olika bord men jag tyckte det såg ut som väldigt många och väldigt stora klumpar med areaterräng. Kan ha fel här så om jag bara råkat se den mindre delen är det bara att strunta i

.
Ett tredje litet ris är som tada skrev nånstans att det hade varit skönt att se tiebreakern i förhand, iochmed att det var så många lag känns varje liten placering värd att sträva efter, och det går lättare om man innan vet exakt vad som gäller.
Roserna:
Jättekul med en lagturnering! första 40k lagturneringen för min del och det var bestämt roligare än vad jag minns att fantasy turneringarna var. Kan iofs lite på att jag var ett litet barn då som inte alls var insatt i regler eller kompetativt spelande utan mest kom med min coola lista och fick smäll, vilket på så vis fick mig känna att jag drog ner laget.
Men detta var riktigt kul!
En stor turnering med massor av välkända ansikten är alltid roligt, fick spela två matcher mot personer jag länge velat möta och klämma en seger mot cadelin känns alltid gött!
Roserna är alltid svårare att sätta ord på, men en skitbra turnering overall! gj!