Tyckte prisutdelningen blev rätt ointressant utan sportmanship och best-painted, men har full förståelse för att TOKarna inte hann fixa även med detta.
Tja... Vad mer finns det att säga. Folk borde bli bättre på att föra vettiga diskussioner i kompmallstrådarna så den håller sig aktuell. Det mår vi alla bättre av.
Tog ett tag för mig att komma in i det binära tänket med uppdragen, så jag hann inte riktigt känna vad jag tyckte om dem. Fast jag gnällde nog en del under själva turneringen efter tre matcher som tog slut i fel tur och tokvände resultatet. Klart random game length påverkar slutet, men när det är binärt kan det VERKLIGEN slå hårt. Men men, det blir samtidigt naggande spännande matcher på det sättet också
Kudos till arrangörerna och dom fem awesome lag vi mötte i år! Skulle haft extremt svårt att dela ut sportmanship i år.
Inte att förglömma, mitt lag, tack Fanni för att du alltid tar skamm-platsen som sämst i bilen (fast NÅN gång kan du väl vinna?), tack Björn för extremt positivt tänkande och tack David för bästa matchups nånsin. Synd jag inte kunde förvalta smashbollarna bättre bara.
/Vargspelaren, lag-"Timeeteam". (Fanni: Nästa år vill jag ha ett vettigt lagnamn...)