Kan någon rekommendera alternativ "white primer" spray?
Kan någon rekommendera alternativ "white primer" spray?
Jag bor i en ganska liten stad, det finns inga affärer som säljer modell-spray här och jag är sugen på att måla lite ultramarines imorgon. Min fråga till er mer kunniga: Kan man använda sig av vanliga sprayburkar som man exempelvis köper i färghandlar? Och isåfall, vilket märke rekommenderar ni? Jag hade tänkt mig en white primer, gillar inte att måla ljusare blått på svartprimade gubbar.
Re: Kan någon rekommendera alternativ "white primer" spray?
Välsorterad färghandel fråga efter matt acryl spray! testa på nån spruebit och kolla hur mycket du behöver spraya för att det ska täcka & distans osv lite mera si & så med sånna burkar men det funkar bra
har använt en svart spray en gång & testat men kommer inte ihåg märke & burken är tyväär sorterad & kastad!
/Daddy Cheeze!
har använt en svart spray en gång & testat men kommer inte ihåg märke & burken är tyväär sorterad & kastad!
/Daddy Cheeze!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Re: Kan någon rekommendera alternativ "white primer" spray?
Kanon, tack så mycket.
Jag ska svänga inom färghandeln imorgon och se fall de har någon grundspray som lämpar sig för modeller.
Jag ska svänga inom färghandeln imorgon och se fall de har någon grundspray som lämpar sig för modeller.