Då är det bra =)Apocswe skrev:@Serpent, har bytt ut starcannon mot bright lance som är benfärgad.
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
En bild säger mer än 1000 kaniner
Då kommer det ju se apsnyggt ut! 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Något har börjat...
Senast redigerad av 1 Serpent, redigerad totalt 30 gånger.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ska det sitta på en raider eller Rhino Serpent?
/Farbror Osten
/Farbror Osten
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Land Raider, så klart... 
Såhär ser tanken ut med nya vapnen..

Jag säger som Svennis: möcke möcke snyggt.
Sen har vi uppdatering på Land Raidern: Tar gärna feedback på huvudet. Det känns lite som om det sitter för högt just nu. Men det ska det ju å andra sidan göra på ett vikingaskepp.
Multi-melta, designen ärligt snodd (men kanske inte lika snyggt utförd) från Ooan/Mortarion. Sida: Det finns en cowling också, men den ligger och torkar just nu.
Sen har vi uppdatering på Land Raidern: Tar gärna feedback på huvudet. Det känns lite som om det sitter för högt just nu. Men det ska det ju å andra sidan göra på ett vikingaskepp.
Multi-melta, designen ärligt snodd (men kanske inte lika snyggt utförd) från Ooan/Mortarion. Sida: Det finns en cowling också, men den ligger och torkar just nu.
och det är så vi vill att den ska se ut. men jag tror bestämt att dina shuriken catapults sitter uppochner. har fått till det så själv tre gånger så jag börjar få öga för det.Apocswe skrev:Såhär ser tanken ut med nya vapnen..
Ja' än't bittä'!
Senaste tidens äventyr. Lite pungiga bilder men lite ser ni ialla fall! 

Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/
Snyggt serpent men jag tror jag skulle stoppalite lägre profil på hududet fast det beror på hur det ser ut med allt annat på 
sen måste du skaffa ogre öltunnor & hänga på vagnen eller skippar du fyllestyrning!
sen måste du skaffa ogre öltunnor & hänga på vagnen eller skippar du fyllestyrning!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...