Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Äntligen påbörjat kraterbygget till mina Eldar ordentligt. Vilket just nu betyder att jag har klippt ut mallar och tagit med mig plasticcard till jobbet =)
Testspelade en match mot Tau igår, gick inte så himla bra. Efter två ganska effektiva skytterundor från Tau-sidan hade jag en båt kvar, den var kvar i reserv.
Testspelade en match mot Tau igår, gick inte så himla bra. Efter två ganska effektiva skytterundor från Tau-sidan hade jag en båt kvar, den var kvar i reserv.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Efter en liten uppförsbacke blir det nu: Terminators!
Combi-Plasma och Wolf Claw (bägge magnetade). Men Combi-Plasmadelen syns inte riktigt. Får fixa en ny bild när jag kommer hem om ljuset tillåter.
En AssCankille. Tanken är att jag ska ha två utifall jag börjar bygga enorma mängder Wolf Guard.
Från ena sidan. Chainfisten är magnetad, men inte kanonen.
En AssCankille. Tanken är att jag ska ha två utifall jag börjar bygga enorma mängder Wolf Guard.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Och lite mer bilder på AssCankillen. Jag gillade verkligen den modellen! (Kan ha något att göra med den extremt bredbenta posen han fick av Chaos-termobyxorna...)
Och bakifrån (lätt ur fokus, skyller på febern
)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Den syltkanonen är så överlägset den snyggaste som finns.
Och målningen är ju samma klass som vanligt, med extra snygg frihandsaxelvarg.
Och målningen är ju samma klass som vanligt, med extra snygg frihandsaxelvarg.
Nu ska jag bara göra den andra kanonen lite annorlunda, så de inte är helt lika varandra... 
- speedfreek
Herr T-huvud och gåendes framåt?

Snarare den här snoken, men gående framåt. Tänkte snarare på kanonen, men det kanske blir något med remmen på undersidan.
- speedfreek
Skippa remmen och pimpa med vargsvansar.
Alla rymdvargar gillar tofsar.
Alla rymdvargar gillar tofsar.
Bra idé med svansarna.
(Herr T-huvud finns för övrigt i armén redan, han är rakettermosen. Och ser ut som Chuck Lidell, MMA-fightern...)
(Herr T-huvud finns för övrigt i armén redan, han är rakettermosen. Och ser ut som Chuck Lidell, MMA-fightern...)
En Terminator med Combi-plasma, som utlovat.