Min tanke vad att skriva att håller med dig om att svenska listor kan stå sig väl internationellt, men det kom bort litet i mitt svar.Delirium skrev:Lite osäker på vem som argumenterar vad exakt, men jag förstod dig först som att du pratade i första hand om gullegull vs "fri-ost" och jag påstod helt enkelt att våra kompade turneringar inte är så rosaskimrande och kramiga som en del vill göra gällande, i relation till "fri-ost".
ETC-laget 2009
-
Gonka Koff
Re: ETC-laget 2009
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Det finns även en sidoturnering i 40k för den som är sugen! http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 19&t=59817
- speedfreek
Blir det någon live-sändning i år?
-
Gonka Koff
Hang-around-Henrik är redan på plats! Kan meddela att hotellet är mycket bra, samt att det är sjukt varmt (33 grader).
Jag väntar ivrigt på sällskap!
Jag väntar ivrigt på sällskap!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Snart kommer vi! Någon live-sändning vet jag inget om, men vi ska försöka hålla er up-to-date här på forumet så gott vi kan!
Hampus bloggar från Fjantasysidan, blir väll lite 40k-nyheter där också: http://whfbetc.blogg.se/
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
Simon Talltorp
glaaaaargh!!!! hatar att dom inte kan lägga ut några resultat förrns efter typ ett dygn!
Fantasyn är tydligen färdigspelad och sverige kom femma
Fantasyn är tydligen färdigspelad och sverige kom femma
1. Italy
2. Poland
3. Denmark
4. Germany
5. Sweden
6. Österreich
Enligt El Darien på TWF som live bloggat
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....
-
Simon Talltorp
enligt ännu obekräftade källor så tog svenka 40K-laget hem vinsten!!!!!!!!!!!
GRATTIS!!!
GRATTIS!!!
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....