ETC-laget 2009

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Gonka Koff

Re: ETC-laget 2009

Inlägg av Gonka Koff »

Delirium skrev:Lite osäker på vem som argumenterar vad exakt, men jag förstod dig först som att du pratade i första hand om gullegull vs "fri-ost" och jag påstod helt enkelt att våra kompade turneringar inte är så rosaskimrande och kramiga som en del vill göra gällande, i relation till "fri-ost".
Min tanke vad att skriva att håller med dig om att svenska listor kan stå sig väl internationellt, men det kom bort litet i mitt svar.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Det finns även en sidoturnering i 40k för den som är sugen! http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 19&t=59817

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Imorgon åker vi till Tyskland!

Joppe

Inlägg av Joppe »

Blir det någon live-sändning i år?

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Hang-around-Henrik är redan på plats! Kan meddela att hotellet är mycket bra, samt att det är sjukt varmt (33 grader).

Jag väntar ivrigt på sällskap!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Snart kommer vi! Någon live-sändning vet jag inget om, men vi ska försöka hålla er up-to-date här på forumet så gott vi kan!

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Hampus bloggar från Fjantasysidan, blir väll lite 40k-nyheter där också: http://whfbetc.blogg.se/
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Blom

Inlägg av Blom »

Lycka till nu grabbar!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Simon Talltorp

Inlägg av Simon Talltorp »

glaaaaargh!!!! hatar att dom inte kan lägga ut några resultat förrns efter typ ett dygn!

Fantasyn är tydligen färdigspelad och sverige kom femma
1. Italy
2. Poland
3. Denmark
4. Germany
5. Sweden
6. Österreich

Enligt El Darien på TWF som live bloggat
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Simon Talltorp

Inlägg av Simon Talltorp »

enligt ännu obekräftade källor så tog svenka 40K-laget hem vinsten!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!!
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Skriv svar