highlights.nu ska det varaxdanskx skrev:Highlights.se
gw eller army painter?
- speedfreek
Re:
Re: gw eller army painter?
Tycker att AP är bättre på alla färger utom svart.
GWs svarta blir bättre, en annan yta, blankare, lättare att måla över, enligt mig.
GWs svarta blir bättre, en annan yta, blankare, lättare att måla över, enligt mig.
Inferno Strängnäs
Har blivit riktigt sugen på att prova färgerna från Highlights. Ni som testat innan: Ska man köra med deras plastic primer först?
En bild säger mer än 1000 kaniner
Man måste dock beställa minst sex burkar där. Jag tänkte prova själv men jag vill verkligen inte beställa så många.
Som tur är ska Montana-sprayerna finnas i en butik i Malmö också.
Eller så går jag ditGustav skrev:Man måste dock beställa minst sex burkar där. Jag tänkte prova själv men jag vill verkligen inte beställa så många.
Impala-Malmö borde ha dem...Gustav skrev:Man måste dock beställa minst sex burkar där. Jag tänkte prova själv men jag vill verkligen inte beställa så många.
Jag beställde 6st i lite olika färger för att prova på ett par enheter. Får se hur det går
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/
Re: Re:
speedfreek skrev:highlights.nu ska det varaxdanskx skrev:Highlights.se
man tackar för den, jag kommer att dra in till stan och kolla vad dom har. 40kr burken var inte farligt, så det blri att välja ut lite rolgia färger.
men jag bruka använda AP när jag grunda saker, se till att det inte är för kalt då kan den bli lite konstig.
becon är ganska roligt.
Det är ju olika finish på dem också. Se till att du inte tar en högblank =)