Jaha termagaunt hönorSerpent skrev:Osten: det är inte Tyrannofexar. Det är Megamorsor...
Rosa Tyranider
Re: Rosa Tyranider
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- Styranimon
Snyggt, gillar verkligen dina "megamorsor" 
Tackar!
@ Osten: termagaunt hönor
ska få större klövar/fötter jag vat inte riktigt hur de ska se ut ännu men jag gör inte de fören jag limmat fast de vid den stora ovala basen! Nästan sugen på att skulptera gaunt ägg nu
@ Serpent: Jag kunde inte bestämma mig för var de skulle "ploppa" fram! Har gjort en skiss som jag utgick från började med där de skulle komma fram i andra ändan så att säga men jag valde denna lösningen då jag började känna mig lite pressad rent tidmässigt! Vem vet jag kanske bygger fler
Mer bilder......Färdig Mycetic spore! Nu med tentakler....Denna ska börja målas ikväll.

Massor av tentakler.....jag skulpterade en ganska avancerad insida som nu knappt syns ändå

Sen insåg jag att jag behöver mer än 26 målade gaunts för att kunna spela med 2 tervigoner!....27st under penseln! (en av dem ska få en plats på tervigon basen)

Ha det gytt!
/Peder
@ Osten: termagaunt hönor
@ Serpent: Jag kunde inte bestämma mig för var de skulle "ploppa" fram! Har gjort en skiss som jag utgick från började med där de skulle komma fram i andra ändan så att säga men jag valde denna lösningen då jag började känna mig lite pressad rent tidmässigt! Vem vet jag kanske bygger fler
Mer bilder......Färdig Mycetic spore! Nu med tentakler....Denna ska börja målas ikväll.

Massor av tentakler.....jag skulpterade en ganska avancerad insida som nu knappt syns ändå

Sen insåg jag att jag behöver mer än 26 målade gaunts för att kunna spela med 2 tervigoner!....27st under penseln! (en av dem ska få en plats på tervigon basen)

Ha det gytt!
/Peder
+1imp skrev:Din spore är helt underbart bra
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- Styranimon
+2daskad skrev:+1imp skrev:Din spore är helt underbart bra
+ resterande svenska40k.seStyranimon skrev:+2daskad skrev:+1imp skrev:Din spore är helt underbart bra
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
wow, just wow! Ger mig goa minnen av Dune (plus tentakler, så japansk Dune?) Har sett alldeles för många 2-minuters lösningar på de där "tyranid drop pod sakerna" så hade börjat tappa hoppet, men den där är redan coolare än alla andra jag sett, tillsammans. Och den är inte ens målad än ^^
Om GW gjöt av den där sporen och började sälja tror jag att alla tyranidspelare skulle bli väldans nöjda. Sjukt snygg!
-
Claimh_Solais
sporen ser ut som en sådan cool köttätande växt
riktigt awesome
riktigt awesome