Loggen kommer endast vara till för mitt byggande av chaos spacemarines större delar av armén är klar men jag tänkte visa lite byggen samt tankar och idéer
Har alltid gillat illustrationerna i chaos spacemarine codexen och får converterigs idéer och blir peppad till att bygga saker och ting! inte nödvändigtvis exakt som i illustrationerna men så snarlikt som möjligt och det behöver inte alltid vara listoptade saker utan helt enkelt saker jag tycker är coolt!
Ska försöka använda mina kunskaper i greenstuff & konverterings idéer samt skillz med plasticard för att göra armén så bra som möjligt utseendemässigt så allt från simpel
Grundtanken med Armén är att jag ska ha mycket infanteri! nått enstaka fordon kanske inga fordon alls, walkers både dreadnoughts samt defilers kommer det bli! en Demonprince och Lesser Deamons
Temat på armén i överlag kommer bli Powerarmour, mindre mutationer, kedjor, spikybitz & throphyracks
Demonprinsen har alltid varit en favoritmodell sen gw släppte den strait out of the box så kan man bygga en power armour temad prince vilket får mig på andra tankar!
Lesser deamons dom lesser deamons som finns ser pannkaka ut med power armour delar Possesed chaos space marines klart stenhårt kit för att kunna göra mutationer i pansar & annat och blanda upp dom vanliga chaos space marines för att få en mer muterad look på modellerna
men med tanke på hur demonprincen ser ut så skulle det vara ascoolt tycker jag att använda dom som lesser deamons! (väntar på vilda protester som jag skiter i)
Finns mycket man kan göra och har en hel del idéer som sagt och kommer sakta men säkert posta bilder hur saker & ting går!
Chaos Lord
Har dock annan beväpning nu kommer med uppdaterade bider senare!
Chaos Spacemarines
Dom flesta Chaos spacemarine ser likadana ut det men jag har försökt med att köra samma backpacks & likvärdiga huvuden på modellerna så det inte ska uppstå förvirring vad som tillhör vad!
Chaos Space Marine Havoc
Havocs med Autocannons finns 3 till ska bara orka uppdatera med lite nyare bilder funderar på att bygga en enhet med heavybolters men vi får se!
Obliterator
Har inte bestämmt mig om jag tycker om han håller på att bygga 3 andra som jag troligen kommer använda på Fanatic dom är baserade på terminators och spawns
Chaos Dreadnougt
den kommer dock få Forgeworld dccw armar istället!
Chaos Raptors
En hög med raptors som är simpelt konverterade/bitzbashade
Nog med text och bilder från mig kommer uppdatera tråden eftersom men ni får gärna kommentera/såga det jag gör jag är en person som älskar feedback på saker & ting så fire away!