40k böcker några tips
Re: 40k böcker några tips
Jag vet inte om det behövs fler boktips, men jag tycker absolut att Jon ska starta en bokblogg om 40K-litteratur...
På allvar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Bokblogg om 40K-litteratur skulle även jag uppskatta!Serpent skrev:Jag vet inte om det behövs fler boktips, men jag tycker absolut att Jon ska starta en bokblogg om 40K-litteratur...![]()
På allvar.
Ska passa på och tacka än en gång för alla riktigt bra bok tips.
Sitter nu och läser The horus heresy serien. Tyckte dom första 150/200sidorna på första boken var lite sega. Men när den väl kommer igång går det inte att sluta läsa.
Andra boken som jag är inne på nu är ju bra fart redan från start.
Har även läst The Blood Angels Omnibus som jag också tyckte var helt okej.
Inte ofta en dyslektiker som jag fastnar i böcker men horus heresy borde man fan blivet tvungen att läsa i skolan, istället för franz kafka och flugornas herre finns ju på film
Framförallt borde de ju göra film av Horus Heresy istället för Kafka...SnuffyN skrev:Inte ofta en dyslektiker som jag fastnar i böcker men horus heresy borde man fan blivet tvungen att läsa i skolan, istället för franz kafka och flugornas herre finns ju på film
-
Grimfang Gogulk
De tre första böckerna om the Soul Drinkers var rätt spännande och "gritty". Tyckte om dem, så mycket att jag ville konvertera ihop snubbarna..
Verkar vara lite svårare att få tag på de böckerna nu bara..?
Verkar vara lite svårare att få tag på de böckerna nu bara..?