Lokaler

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Lokaler

Inlägg av cadelin »

Inte för att vara sån men kan ni framföra till konventet att dom kanske borde städa toaletterna i vår del av huset annars kommer jag börja pissa nån annastans ... förslagsvis på receptionen.

Drygt 300 personer på 3 toaletter som dessutom inte städats innan konventet drar igång är bara äckligt och pinsamt.

Clara

Re: Lokaler

Inlägg av Clara »

Det är också äckligt och pinsamt att killarna, när de använder tjejernas, måste stöka ner så mycket. Släng skräp där det ska vara och sitt ner om du är dålig på att sikta! Förra året var det inte så trevligt inne på tjejernas, och jag misstänker att det inte var tjejernas fel...

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson

Inlägg av Jimmy Johansson »

Geddon har lovat bättring på denna punkt iår.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Clara skrev:Det är också äckligt och pinsamt att killarna, när de använder tjejernas, måste stöka ner så mycket. Släng skräp där det ska vara och sitt ner om du är dålig på att sikta! Förra året var det inte så trevligt inne på tjejernas, och jag misstänker att det inte var tjejernas fel...
Åfan, Clara. Jag trodde det var du som hade gått bärsärk på damernas... ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Mutt

Inlägg av Mutt »

Hylander skrev:
Clara skrev:Det är också äckligt och pinsamt att killarna, när de använder tjejernas, måste stöka ner så mycket. Släng skräp där det ska vara och sitt ner om du är dålig på att sikta! Förra året var det inte så trevligt inne på tjejernas, och jag misstänker att det inte var tjejernas fel...
Åfan, Clara. Jag trodde det var du som hade gått bärsärk på damernas... ;)
Och på herrarnas.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Jag råkade ut för en av dessa kvinnliga bärsärkar en gång när vi arrangerade konsert och fick tvätta bort något som varken var färg eller tomatsås från långt upp på väggarna...

Bronson

Inlägg av Bronson »

Går väl 1 "bärsärk tjej" på 1000 killar gissar jag på ......
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Clara

Inlägg av Clara »

speedfreek skrev:Jag råkade ut för en av dessa kvinnliga bärsärkar en gång när vi arrangerade konsert och fick tvätta bort något som varken var färg eller tomatsås från långt upp på väggarna...
berzerkers ska ju målas röda..

nejmen det vore trevligt om ni pojkar kunde sköta er inne på flickornas i år.. se det som en utmaning så känns det kanske lite lättare.

Mutt

Inlägg av Mutt »

Pojkarna får gärna sköta sig inne på herrarnas också.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Mutt skrev:Pojkarna får gärna sköta sig inne på herrarnas också.
Lättast är om alla sköter sig...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar