Aha! Då är det ju lugnt med den saken. Bra att vetaJocke Rapp skrev:Det låter som ett klassiskt och bra upplägg. Notera att det enligt kompmallen inte går att få högre än 100 i komp eller lägre än 0, så de begränsningarna finns redan (står precis början av dokumentet).
Direforz cup 2011
Re: Direforz cup 2011
The lord giveth. The lord taketh.
Nu är första inlägget uppdaterat med spelschema.
-
Mattias Moraeus
missions?
läggs det ut före eller efter list inlämningen?
läggs det ut före eller efter list inlämningen?
Min ambition är att få ut uppdragen så fort som möjligt men jag har häcken full på jobbet just nu, så det blir inte så mycket tid över till annat tyvärr 
Jag lägger upp dem så fort som möjligt. Jag kanske får ett ryck denna vecka med lite tur
Planen är att man ska kunna inkassera ungefär 30-40 % av poängen på uppdrag och 60-70 % på victory points.
Jag lägger upp dem så fort som möjligt. Jag kanske får ett ryck denna vecka med lite tur
Planen är att man ska kunna inkassera ungefär 30-40 % av poängen på uppdrag och 60-70 % på victory points.
Bör det inte vara tvärt om?mickied skrev:Min ambition är att få ut uppdragen så fort som möjligt men jag har häcken full på jobbet just nu, så det blir inte så mycket tid över till annat tyvärr
-
the godfather
ha häcken full hemma och mer tid över till att göra missions på jobbet?Olov skrev:Bör det inte vara tvärt om?
exakt!the godfather skrev:ha häcken full hemma och mer tid över till att göra missions på jobbet?Olov skrev:Bör det inte vara tvärt om?
Bör o bör
Det beror ju på vad arrangören vill att det ska vara för slags event.
Jag är mer av en slayer än en strater, så jag ser hellre att optningarna går mot listor med saker som dödar eller överlever än att det går mot listor med små enheter med bikes eller sly som boostar in på ett objektiv i sista rundan och avgör en hel match.
Jag testar o ser vad det får för effekt. Blir det skumt så får jag testa något annat en annan gång
Jag är mer av en slayer än en strater, så jag ser hellre att optningarna går mot listor med saker som dödar eller överlever än att det går mot listor med små enheter med bikes eller sly som boostar in på ett objektiv i sista rundan och avgör en hel match.
Jag testar o ser vad det får för effekt. Blir det skumt så får jag testa något annat en annan gång
Hepp!
Vi kniper gärna de fyra återstående platserna;
Mattias Moraeus, GoB
Ola Moraeus, GoB
Rasmus Detlofsson, Derp
Charlie Svensson, Derp
Återkommer om arméer.
Vi kniper gärna de fyra återstående platserna;
Mattias Moraeus, GoB
Ola Moraeus, GoB
Rasmus Detlofsson, Derp
Charlie Svensson, Derp
Återkommer om arméer.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Ja, självklart är det upp till digmickied skrev:Bör o börDet beror ju på vad arrangören vill att det ska vara för slags event.
50/50 är ju ganska vanligt annars, men 40/60 kan säkert funka. Ska bli kul å se vad du kommer fram till!