WYSIWYG CSM fråga
WYSIWYG CSM fråga
Hur skulle folk reagera om man kör med Plague Marines som Chosen med IoN? Självklart kommer det finnas en Icon synligt med, blir det jättefel eller funkar det?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Re: WYSIWYG CSM fråga
Så länge du inte har identiska modeller som faktiska Plague Marines bör det inte vara några problem alls.
Min tanke var att ha 5st Chosen med Plasma Gun, med IoN, men jag har även Plague Marines fast inga av dem har Plasma,
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Då är det inte ok skulle jag säga. Väldigt stor risk för förvirring.daskad skrev:Min tanke var att ha 5st Chosen med Plasma Gun, med IoN, men jag har även Plague Marines fast inga av dem har Plasma,
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Jag tycker inte att det är okej. Man måste kunna se på en enskild modell vad den är för något. Om du t.ex. gör alla Chosens med tabarder eller någon lätt synlig dekoration (typ Huronliknande backpacks) så är det okej.daskad skrev:Min tanke var att ha 5st Chosen med Plasma Gun, med IoN, men jag har även Plague Marines fast inga av dem har Plasma,
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
okej, så om jag pimpar upp 5 Plague Marines är det okej? Enda anledningen att jag frågar är för att jag vill slippa köpa massa nya gubbar. 
Felix "Daskad" Thuresson
Greenstuffa tabarder/robes och släng på sånna här backpacksdaskad skrev:okej, så om jag pimpar upp 5 Plague Marines är det okej? Enda anledningen att jag frågar är för att jag vill slippa köpa massa nya gubbar.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1860240
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
någon som har en bra GS guide? 
Felix "Daskad" Thuresson
Jupp: http://fortressofunforgiven.homestead.c ... 002_a.htmldaskad skrev:någon som har en bra GS guide?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"