Enkelt se att det är en looted wagon, kom igen.
För mig kan en looted wagon vara nästan allt mellan himmel och jord. Tycker det är jobbigare att kolla på Orks och IGs armélistor än att hålla koll på att det är en looted wagon. Klart den kan vara looted. Ska jag vara ärlig så det som förvirrar mig mest är din oförmåga att inte ens försöka stava, någonsin.
//Magnus
Forgeworld Gumwagon som counts as Looted Wagon
Re: Forgeworld Gumwagon som counts as Looted Wagon
Det finns regler för gunwagons. Då är det klart att man inte kan använda en gunwagonmodell, men spela den efter helt andra regler. Det är samma sak som att man inte kan ställa upp en vanlig trukk och säga att det är en looted wagon eftersom föraren snodde den innan slaget.
Jag tycker det skulle funka eftersom de har samma vapen och samma form (roughly). Eftersom jag inte har någon annan gun- eller looted wagon i armén borde det inte vara några problem. Hur förvirrad kan man bli av en en bil med kanon? De kör och de skjuter.
Måla den i en klans färgschema och gubbarna på den i en annan?
- guildmaster
- Kontakt:
När jag nu tittat på den så kan jag tycka att det är hyfsat OK, men det ser verkligen ut som om Orkerna plundrat sidorna på en Chimera, men inte mycket mer... 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...