Biovores count-as Pyrovores
- Styranimon
Biovores count-as Pyrovores
Tjena allihopa!
Vet inte om detta är rätt kategori att lägga tråden i, men jag har en fråga om WYSIWYG.
Skulle ni godkänna att man kör Biovores count-as Pyrovores?
Skillnaden mellan de två tycker jag inte är drastiska, så med lite greenstuff kanske?
Vet inte om detta är rätt kategori att lägga tråden i, men jag har en fråga om WYSIWYG.
Skulle ni godkänna att man kör Biovores count-as Pyrovores?
Skillnaden mellan de två tycker jag inte är drastiska, så med lite greenstuff kanske?
Re: Biovores count-as Pyrovores
Sätt en Spore Mine på basen så tycker jag att det är helt okej; ingen ser ändå någon skillnad.
Edit Det var visst tvärt om. Då tycker jag att det är okej sålänge de har 60mm-baser.
Edit Det var visst tvärt om. Då tycker jag att det är okej sålänge de har 60mm-baser.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Mina biowars är pyro modeler, dom är mycket snyggare och ser bra mycket hårdare ut tycker jag. inge har klaga på mig än så länge dom är som sagt ganska så lika.

becon är ganska roligt.
- speedfreek
Du kanske bara har frågat fel personer?
Och varför har du den stora basen på dem?
Och varför har du den stora basen på dem?
jag har frågat Katarsis, och dom ska väl stå på en 60mm om jag inte har fel.
becon är ganska roligt.
- speedfreek
tack speed för att du tycker mina saker är så snygga 
becon är ganska roligt.
- speedfreek
Jag bedömer i detta fall inte om figuren är snygg, utan om jag skulle tro att den var en Biovore.
en del av förvirringen om baser på biovores kommer från codexens baksida där biovores sitter på 60mm baser. och codex är bibeln. sen kan jag personligen inte komma på någon fördel med att ha 6mm baser på biovores, bara nackdelar (lättare att saker når den i närstrid, lättare att träffa den med blast scatters osv), så jag vet inte riktigt vem som skulle bli tokarg om de mötte biovores med 6mm baser heller.
och alla som faktiskt vill köra med pyrovores borde premieras som fan. att ge dem möjlighet att använda något som är relativt snarlikt som modell är i min mening väldigt skonsamt.
och alla som faktiskt vill köra med pyrovores borde premieras som fan. att ge dem möjlighet att använda något som är relativt snarlikt som modell är i min mening väldigt skonsamt.
Ja' än't bittä'!