Tervigon konvertering

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
muffin

Re: Tervigon konvertering

Inlägg av muffin »

jupp, det ska komma något till hösten. men jag personligen tro inte att något kommer på tanke med allt annat som ska komma. necrons och finecast så det är redan mycket godis som åker ut men man kan ju hoppas. hoppas mina logor kan hjälpa dig lite gran i ditt tervigon byggande när jag är klar med DE och ogers, så kommer jag att börja på min andra tervigon som kommer dubbelt så stor.
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Jag skulle basera Tervigonen på denna

Bild

Greenstuffa bakkroppen lite så det blir en termafjant puppa samt då man införskafar diverse tyrandid boxar så kommer man gott & väl få över delar för att kunna kitbasha så man kan "tyranida" till den!

sen stor oval bas som jag är ganska säker att terrorfex & tervigon kommer få om dom släpps!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

det blir snygga tervigoner på den, fast det är ganska dyrgt att köppa den för att bygga fram en stor tervigon. Jag väljer fex eller trygon för att bygga den. trygon över kropp med fex ben blir ganska snyggt tycker jag, men bara att ta fex boxen så kommer man ganska långt. men har man pengar så ska man utan tvekan ta den stora spinden.
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Gjorde jag en epic fail nu då jag var yrvaken hahaha
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

nej då cheez man, det var inte någon epic fail.

old school från usa gjorde en tervigon ut av den där stora spindelen och så här blev hans. jag tycker inte om armarna och hade nog jobba lite mer på benen och fixa fram mer ägg på den samt en till två små termas som kommer ur den.

Bild

vill man läsa eller se lite fler bilder kan man kolla in den här länken. http://darkfuturegaming.blogspot.com/20 ... vigon.html
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Påminner om en bönsyrsa tycker jag.
Den tuffaste trygonen jag sätt var dock en trygon konvertering så att hela svansen är full av äggkapslar.
Har dock ingen bild :(

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Här är en gammal tävling, där du kan kolla en massa olika Tervigons i varierande kvalitet och utförande.

Skriv svar