Helt OK demonprins. Vi gillar't!
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Borde inte en hydrasymbol vara mer passande än ett A? Och de finns ju som transfers, tänkte jag.
(Även om kanske drakvingar varit mer passande, men vad tusan.)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Njae, hade velat ha deras orginalsymbol:

Mina senaste erfarenheter av transfers är från 90-talet och då fick jag aldrig dem ok, de var blanka och man kunde lätt se kanterna...
(och alla andra har ju drakvingar, alleles för mainstream!)
Mina senaste erfarenheter av transfers är från 90-talet och då fick jag aldrig dem ok, de var blanka och man kunde lätt se kanterna...
(och alla andra har ju drakvingar, alleles för mainstream!)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Måla över dem med mattlack, så blir du av med både blänk och kanter.Excessus skrev:de var blanka och man kunde lätt se kanterna...
Transfers är onda!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Har stått still ett tag nu på målar bordet, men nu är jag igång igen med: Scurges, Talos, razorwing och Grotesques.
Tog mig friheten att foto min första Grotesques
Inte kommit så långt med den än, ska till lite greenstuff jobb, lite slangar och annat bös:

Ni får ursäkta dålig bild kvalité, dålig fotograf och kamra..
Tog mig friheten att foto min första Grotesques
Inte kommit så långt med den än, ska till lite greenstuff jobb, lite slangar och annat bös:

Ni får ursäkta dålig bild kvalité, dålig fotograf och kamra..
Senast redigerad av 1 Blom, redigerad totalt 23 gånger.
Rökig!
Är det originalmodellen?
Är det originalmodellen?
Dem två försdta bilderna blev lite skumma, sista syns det bättre på..lurräven skrev:Rökig!
Är det originalmodellen?
Det är Island of Blood (eller va det heter) ratoger, men talos huvud och Ichor injector. men som sagt ska ju ditt lite hörlursslad och greenstuff och annat kul.
Aha! Nu kom en tredje bild. Ser riktigt bra ut!blom skrev:Dem två försdta bilderna blev lite skumma, sista syns det bättre på..lurräven skrev:Rökig!
Är det originalmodellen?
Det är Island of Blood (eller va det heter) ratoger, men talos huvud och Ichor injector. men som sagt ska ju ditt lite hörlursslad och greenstuff och annat kul.
Ser jävligt bra ut Jocke keep it up 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
@Lurräven: Tack så mycket^^
@Osten: Jo så får mina återstånde 8 råtter så
@Osten: Jo så får mina återstånde 8 råtter så