Borlänge smackdown i Juli

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Olov

Re: Borlänge smackdown i Juli

Inlägg av Olov »

- Vi kommer köra på ett 20-0 system för poängutdelning och till det tillkommer målningspoäng på upp till 20 extra poäng.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Som Olov visade så kommer målningspoäng utdelas (kommer dock vara väldigt lätt att ta poäng på det) och max målningspoäng är detsamma som en vinst med maxpoäng. Vissa kanske tycker det är mycket men jag anser att det är mer än bara ett spel och det är alltid bra att uppmuntra folk att måla ;)

Best painted är tänkt att finnas med också om det blir tillräckligt med folk för att inte dra bort för mycket från de priser som kommer gå till 1-3 placering. Men som det ser ut nu så kommer det bli av och kommer röstas fram på plats av turneringsdeltagarna.

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Olov skrev:- Vi kommer köra på ett 20-0 system för poängutdelning och till det tillkommer målningspoäng på upp till 20 extra poäng.
Jag hade glömt hur man tolkar dalmål. :roll: Puss och tack. :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Olov

Inlägg av Olov »

Serpent skrev:
Olov skrev:- Vi kommer köra på ett 20-0 system för poängutdelning och till det tillkommer målningspoäng på upp till 20 extra poäng.
Jag hade glömt hur man tolkar dalmål. :roll: Puss och tack. :wub:
Fullt förståeligt! :lol:

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Vänta ni bara till den 30e juli ska ni få höra på dalmål! :P

Förhoppningsvis ska väl ingen tolk behövas dock, verkar ha gjort mig hyfsat förstådd på de turneringar jag varit o spelat på. Håller på o diskuterar lite med studiefrämjandet också som verkar villiga att vara med o sponsra med eventuella priser från forgeworld så jag hoppas det går vägen :)

Olov

Inlägg av Olov »

Neth_Oni skrev: Håller på o diskuterar lite med studiefrämjandet också som verkar villiga att vara med o sponsra med eventuella priser från forgeworld så jag hoppas det går vägen :)
åhå! Det låter ju onekligen riktigt intressant!

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

*bygger förklädd mjukislista*
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Mattias Moraeus

Inlägg av Mattias Moraeus »

Jag vill vara med. Mattias Moraeus, GoB, GK

Mattias Moraeus

Inlägg av Mattias Moraeus »

Tider och skeman? När kommer det att finnas tillgänglit?

Olov

Inlägg av Olov »

Mattias Moraeus skrev:Tider och skeman? När kommer det att finnas tillgänglit?
Nu känner jag mig som en viktigpetter, men:

Schema, missions och målningsmallen kommer uppdateras senast veckan innan sista anmälningsdag.

Skriv svar