Felrapportering - rättning.
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Felrapportering - rättning.
Christian Öberg vill meddela att han av misstag rapporterade in fel resultat i sin sista match på bord 26 (1 -3).
Det korrekta resultatet skall vara:
Christian Öberg - 0
2xLash-sisters-chaos-lirare - 4
Så fortfarande en förlust för Christian men en större sådan. Han hoppas detta inte skadar allt för mycket.
Tackar i övrigt alla sina motståndare för en shysst och härlig (om än något lång) turnering.
Det korrekta resultatet skall vara:
Christian Öberg - 0
2xLash-sisters-chaos-lirare - 4
Så fortfarande en förlust för Christian men en större sådan. Han hoppas detta inte skadar allt för mycket.
Tackar i övrigt alla sina motståndare för en shysst och härlig (om än något lång) turnering.
Mork, the articulate ork!
-
Silversixx
Re: Felrapportering - rättning.
Bengtsson--> 13 och Christian --> 47. Om nu arrangörerna ändrar det, låter lite tveksamt.
Är du full per? Jag vann med 4-0, så blev det rapporterat eftersom jag gick och kollade när Christian sa att han rapporterade fel
17 är rätt för mig iaf och plats 19 stämmer..
-
Silversixx
Haha, va?!LillePer skrev:Bengtsson--> 13 och Christian --> 47. Om nu arrangörerna ändrar det, låter lite tveksamt.
Verkade som Christian hade kommit underfund med det nu..., eftersom det skrevs sent ikväll. Är väl lite trött efter 7 matcher 
Om det hade varit fel i listan (vilket det tydligen inte var, men det var ju inte helt lätt att veta) så hade den förändring i poängen som Christian ansåg behövdes lett till att Pär Bengtsson hade gått upp till 13:e plats, och att Christian Öberg hade gått ner till plats 47. Det var väl inte så svårt att förstå?Silversixx skrev:Haha, va?!LillePer skrev:Bengtsson--> 13 och Christian --> 47. Om nu arrangörerna ändrar det, låter lite tveksamt.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Grattis Rapp, nära där...