Måste nog säga att jag håller med om det. Men om du klarar det ska du få en pigelin!theWatchman skrev:Jag trodde det var först när det regnar uppåt, himlen blev grön eller helvet frös till is det skulle hända.... Följer utveklingen med spänningKlus skrev:Tänkte faktiskt försöka få klart min jävla armé på riktigt.
Kvar att måla:
72 Termagaunts
20 Gene Stealers
6 Hive Guards
LinCon 2011 målarpanik?
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: LinCon 2011 målarpanik?
Måste måla 3 raxxor torn, 6 HB till speeders, bygga om 6 speeders lite, sen e de klart tror jag för jag lånar 3 attackbikes, om jag inte orkar måla upp ett..
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Blev inget målat igår, var på Umbilical Brothers och sedan var jag ute och sprang en sväng.
Började plocka fram färger för att daska på lite snabbt på mina scout-cyklar, och inser nu att jag har tagit fram 22 stycken. Det är inte helt säkert att jag hinner använda allihop...
Började plocka fram färger för att daska på lite snabbt på mina scout-cyklar, och inser nu att jag har tagit fram 22 stycken. Det är inte helt säkert att jag hinner använda allihop...
7 zerkar till 50% klara, kanske blir lite senare än vad man hade tänkt sig...
- theWatchman
Insåg igår att all min svarta färg var slut eller torkad, köpte mer idag och grundmålade. Ska sitta två timmar med målandet imorn och packa väskan medan färgen torkar 
Alexander Merinen
Nu är det bara en halv dreadnought kvar att måla....gott om tid! eller inte...
Bra bra, kämpa på!
Natten är lång
Natten är lång
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
har en halv raven kvar och är full på vodka redbull, känns inte bra (2h resväg imorgon också)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Snyggt! Lite farligt om du vill sova också men vad tusan! Det är ju bara 7 matcher, det är inte så mycketdaskad skrev:är full på vodka redbull
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++