Svenska 40k Touren 2011
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Svenska 40k Touren 2011
När vi väll satsar $$$ på vem som vinner, hur många gånger pengarna ger min betting på Jeppa? 
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
1 kr på Jeppa ger -3kr tillbakaPer Pirat skrev:När vi väll satsar $$$ på vem som vinner, hur många gånger pengarna ger min betting på Jeppa?
En bild säger mer än 1000 kaniner
- speedfreek
Asplund verkade villig att bli miljonär genom att satsa en pantburk eller två på en kille han känner väl.
Inför 2012 borde vinnaren kompa -10 och resten i en fallande skala. 
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Är det min hemliga superplan du menar? Den slutar ju bara i personlig glädjespeedfreek skrev:Asplund verkade villig att bli miljonär genom att satsa en pantburk eller två på en kille han känner väl.
Jag kommer hålla nån form av betting inför 40k touren.
Måste räkna lite på formen för betting, så fort de e fixat återkommer jag.
/D
Måste räkna lite på formen för betting, så fort de e fixat återkommer jag.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Silversixx
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Det är nu bestämt att finalen kommer att hållas i Norrköping, 3-4 december.
Om det kommer vara komp/restriktioner/okompat är inte bestämt ännu, men jag skapar en ny officiell tråd när allt sånt är på plats. Missions är inte heller helt bestämt ännu, men det kommer troligen bli en mix av olika typer av uppdrag som är vanliga i olika turneringar.
Om det kommer vara komp/restriktioner/okompat är inte bestämt ännu, men jag skapar en ny officiell tråd när allt sånt är på plats. Missions är inte heller helt bestämt ännu, men det kommer troligen bli en mix av olika typer av uppdrag som är vanliga i olika turneringar.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Vi har nu beslutat att införa två stycken förändringar från upplägget. Tanken är att upplägget egentligen ska spikas innan året och sedan inte ändras, men då detta är första året vi kör svenska 40k touren så får man se det lite som ett experiment.
- Topp 6 placerade på varje turnering kommer att kvala till finalen. Detta gäller både de tre kvarvarande turneringarna samt retroaktivt för de fyra turneringar som redan spelats.
- SydCon kommer att utgå från listan över kvalturneringar pga osäkerhet kring arrangemanget och istället ersättas av Stockholms Spelkonvent (SSK).
Gött mos, vi satsar järnet!Jocke Rapp skrev:[*]SydCon kommer att utgå från listan över kvalturneringar pga osäkerhet kring arrangemanget och istället ersättas av Stockholms Spelkonvent (SSK).[/list]
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"