Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
(och det är samma vingar till vingbestarna)
Är nästan typ kanske klart med en valkyria, bara lite dekaler och små puts kvar! yay!
Storleken har ingen betydelse, det är meter per sekund som gäller.L3go skrev:man kan nästan tro att tyranten kompenserar för något..
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Noob. Den senaste har egna vingar: http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod480006aspeedfreek skrev:(och det är samma vingar till vingbestarna)
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- speedfreek
Aegd!
Och Balrogens passade isf bättre.
tycker jag med, jag har fixa till dom lite gran nu. men jag kan inte säga att det blev allt för bra.speedfreek skrev:Aegd!
becon är ganska roligt.
Även fast det säkert behövs så stora vingar för att lyfta tyranten, så känns de lite väl stora. De är i rätt stuk dock.
Oavsett vingar är det för lite fokus på muffins DE, lätt de snyggaste mörkeralverna jag sett uppmålat än så länge!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Målar på mina nybyggda grejer till Marines. Instruerar dottern som sitter med och målar dödskallar och demonhuvuden från fanyasy-templet. Tränar inför införskaffandet av Island of Blood. Hon ska ha högalver och jag får råttorna.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
yyaaaarrrr, man tackar så mycket för det kommer att sitta och jobba med lite mer DE nu idag hade jag tänkt mig.Per Pirat skrev:Oavsett vingar är det för lite fokus på muffins DE, lätt de snyggaste mörkeralverna jag sett uppmålat än så länge!
becon är ganska roligt.