Krävs nog en bild med blixt och en utan för att kunna svara på. Ordna lite bättre belysning?Epsilonius skrev:Tack för alla svar, det vita är undercoaten men ska överväga andra kontraster. Några synpunkter på den blåa?
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Ja, här händer ingenting... och turnering på lördag, håhåjaja.
(Har alla bitar hemma i alla fall så det finns en teoretisk chans...)

Mattias orker tar ju aldrig slut, nästa armé får han allt måla hud & basa själv!
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
@ Bulgrim. Jupp! Allt annat är curling. 
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
devlin mud + lite vatten = awsomeimp skrev:Den vita ser rätt tråkig ut, du borde ju iaf washa den med en väldigt utspädd svart
becon är ganska roligt.
Snart på en spelplan nära dig:

"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ostigt värre. Obliterators med Terminator huvuuden och random vapen. Eller missar jag något?
(eller t.o.m count as jokaero apa
)
(eller t.o.m count as jokaero apa
Jag skulle gissa på nurgle-termosar.LillePer skrev:Ostigt värre. Obliterators med Terminator huvuuden och random vapen. Eller missar jag något?
(eller t.o.m count as jokaero apa)
That's about it.LillePer skrev:Ostigt värre. Obliterators med Terminator huvuuden och random vapen. Eller missar jag något?
De är inte riktigt färdiga, baserna skall fixas till, lite mer highlights och så funderar jag på att ge dem lite blixtar alá Håkan-Nightlords.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Sist jag såg en av dem killarna var han svart och rosa
Det ser jätte bra ut Mathias, så ska det blir night lords med 9 obbar nu alltså?
Det ser jätte bra ut Mathias, så ska det blir night lords med 9 obbar nu alltså?
Blodängelsfigur nr. 2, eventuellt får han en eller två purity seals också. Basen ska sandas lite.