Vad har du målat osv idag?
Re:
Skulliz skrev:@Lurräven:
Sjukt cool son du byggt. Vad är det för konstig bolter han har, FW eller?
lurräven skrev:Sök på "Galactic Knights resin" på Ebay. Bolter är FW, ben Microart, bas Scibor.Claimh_Solais skrev:Var är dom sjukt coola tusenskönorna ifrån ? :O
Re: Vad har du målat osv idag?
Andra lagret brunt på en tactical squad. Nu ska jag grunda purity seals på tio sternguards. Snakebite...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
alltså dom där modellerna per, inte så jävla heta... 
Mycket tjusig. Målar du alla gubbar så pass bra kommer helheten bli toknice.Neth_Oni skrev:Har målat en testmodell till Night Lords idag
- speedfreek
Jag tänker inte kommentera lillePers smak, eftersom den är alldeles uppenbar...
Men det är viktigt med rätt vapen om man skall ha konstiga gubbar.
Rätt dimensioner på figurerna är såklart också att föredra.
Men det är viktigt med rätt vapen om man skall ha konstiga gubbar.
Rätt dimensioner på figurerna är såklart också att föredra.
Det är klart jag ska ha rätt vapen
Eller menar du att Defiler Reaper autocannon. (Som egentligen bara ser ut som chaosig twinad autocannon) inte funkar som just twin-autocannon?
Dimensionerna på gubbarna är bra enligt mig, aningen högre dreads men annars skiljer det sig väldigt lite. (Ska fila ner så att de inte sticker ut utanförbasen)
Dimensionerna på gubbarna är bra enligt mig, aningen högre dreads men annars skiljer det sig väldigt lite. (Ska fila ner så att de inte sticker ut utanförbasen)
- speedfreek
Så länge det är GW-vapen så är det lugnt.
Och en reaper är tillräckligt lik en autocannon för att de allra flesta, däribland jag, skall vara nöjda.
(och har någon en defiler-twin-reaper över så är jag intresserad)
Och en reaper är tillräckligt lik en autocannon för att de allra flesta, däribland jag, skall vara nöjda.
(och har någon en defiler-twin-reaper över så är jag intresserad)
jag har mekat lite mer med min hemma gjorda mawloc, så den börja ta lite form nu vilket är ganska soft. Jag sitter även och jobbat med lite tervigon markers för att se vilka som kan popa eller inte.
- Bilagor
-
- main.jpg
- (428.98 KiB) Nerladdad 408 gånger
becon är ganska roligt.